مشروح اخبار


» آغاز فرایند انتخابات هشتمین دوره هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان



امیدعلی پاک‌ نژادی گفت: بر اساس الزامات قانونی و طبق نظام‌نامه ابلاغی وزارت راه و شهرسازی، فرایند هشتمین دوره انتخاب هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان در استان شروع شده و در این زمینه نیز اطلاعیه‌های لازم صادر شده است.

راک نیوز "دیرکل امور اداری و مالی استانداری با بیان اینکه، نظام مهندسی ساختمان مهم‌ ترین و اساسی‌ ترین نقطه تصمیم‌ گیری جمعی مهندسان ساختمان است، تاکید کرد: تلاش این مجموعه این است که به عنوان یک نهاد حرفه‌ای، تخصصی و تأثیرگزار در ساخت و سازها بتواند در راستای توسعه و اعتلای مهندسی، قانون‌ گرایی و تأمین حقوق شهروندی به رسالت خود عمل کند.

پاک‌ نژادی از همه مهندسان ساختمانی که شرایط لازم را طبق نظام‌ نامه ابلاغی وزارت راه و شهرسازی دارند خواست تا برای ثبت‌ نام و اعلام نامزدی خود در دوره هشتم انتخابات هیئت مدیره در رشته‌های هفت‌ گانه از روز ۶ تیرماه تا ۲۰ تیرماه سال جاری به دفتر هیئت اجرایی این استان مراجعه کنند.

وی آدرس این دفتر را یاسوج- بلوار بویراحمد- ساختمان شماره ۴ راه و شهرسازی- طبقه هفتم اعلام کرد و گفت: نام‌ نویسی از افراد متقاضی فقط در روزهای اعلام شده انجام می‌شود.

پاک نژادی بر رعایت مقررات قانونی بر اساس نظام‌ نامه ابلاغی وزارت راه و شهرسازی تاکید کرد.



تاریخ انتشار : 6 تیر 1397, 12:31



» اخبار مرتبط:

  • رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمدانتخاب شد
  • مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد خبر داد؛ برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان
  • اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد میزبان سومین نشست مدیران مسکن، ساختمان و روسای ادارات نظام مهندسی منطقه دو کشور
  • عزل رئیس سازمانی درکهگیلویه و بویراحمد
  • نتایج انتخابات نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟