مشروح اخبار


» برکناری دومین فرماندار لرتبار طی روزهای گذشته



پس از عزل علی پوزش فرماندار شهرستان کهگیلویه ، حالا دومین فرماندار لر تبار درحالی عزل میشود که اتفاقا مانند تغییر اول جایگزین وی نیز یک گزینه غیر بومی میباشد.
به گزارش راک نیوز از مرکز..

به گزارش راک نیوز از مرکز استان فارس ؛ فرماندار جدیدشهرستان سپیدان منصوب گردید. براساس این گزارش جمال جوادی جهرمی با حکم وزیر کشور فرماندار شهرستان سپیدان و جایگزین شبیر زارع خفری گردید.
اگرچه برای شبیر هنوز حکمی صادر نشده اما براساس شنیده های خبرنگار راک نیوز احتمال دارد که یکی از مناصب مدیریتی در استانداری به ایشان واگذار شود. گفتنی وی پیش از نیز در استانداری فارس دارای مسئولیت بوده است. 
به گزارش راک نیوز ؛ شبیرزارع بعد از علی پوزش دومین فرماندار لرتبار میبادش که در طی روزهای گذشته کرسی فرمانداری را در شهرستان های سپیدان و کهگیلویه به دو فرماندار غیر بومی تحویل دادند .
به نظر میرسد علاوه بر لر بودن اختلاف نظر با نماینده مجلس را باید دومین نقطه اشتراک در رفتار شبیر زارع و علی پوزش دانست اما اختلاف زارع با خادمی نماینده مردم سپیدان در تغییر او بی تاثیرنبوده ،درحالیکه اصلا بنظر نمیرسد اختلافات عدل هاشمی پور و پوزش در تغییر فرماندار کهگیلویه و انتصاب مهره ای که به هیچ تشکل سیاسی در کهگیلویه نزدیک نمی باشد تاثیرگذار باشد.



تاریخ انتشار : 28 تیر 1397, 11:26



» اخبار مرتبط:

  • فرماندار شهرستان کهگیلویه تغییر کرد/جزییات
  • وقوع زمين لرزه در سپيدان(اردکان)فارس
  • 103روستای سپیدان فارس در محاصره برف قرار دارند
  • فرمانداری کهگیلویه به یکی از حامیان عدل هاشمی میرسید
  • فرماندار جدید دوشهر دیگر استان فارس تغییرکردند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟