مشروح اخبار


» اختلاس میلیاردی در یکی از بانک های شیراز !/خرید ملک با پول مردم + جزئیات



سرهنگ فرج شجاعی، رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت: همزمان با شکایت اداره حقوقی یکی از بانک‌های شیراز درباره اختلاس توسط یکی از کارمندان، مأموران اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس‌آگاهی استان تحقیقات خود را آغاز کردند. مأموران پلیس دریافتند کارمند متخلف از حساب

کارمند یکی از بانک‌های شهرستان شیراز به اتهام اختلاس یک و نیم میلیارد تومانی بازداشت شد. 

به گزارش راک نیوز به نقل از پلیس، سرهنگ فرج شجاعی، رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت: همزمان با شکایت اداره حقوقی یکی از بانک‌های شیراز درباره اختلاس توسط یکی از کارمندان، مأموران اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس‌آگاهی استان تحقیقات خود را آغاز کردند. مأموران پلیس دریافتند کارمند متخلف از حساب تعدادی از مشتریان با ترفند خاصی این مبلغ پول را برداشت و به حساب خودش واریز کرده است که او را بازداشت کردند.

در جریان پرونده‌ای دیگر، کارمند یکی از بانک‌های شهرستان دشتستان به اتهام اختلاس ۲۰۴‌میلیون تومانی بازداشت شد. 
سرهنگ سید‌جواد رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: مأموران پلیس آگاهی دشتستان با طرح شکایت یکی از بانک‌های این شهر درباره اختلاف حساب در این باره تحقیق کردند. 

وی ادامه داد: مأموران پلیس در جریان تحقیقات خود یکی از کارمندان بانک را بازداشت کردند که کارمند خطاکار گفت: این مقدار پول را در دو مرحله با استفاده از کد کاربری دو نفر از کارمندان بانک از راه سامانه چکاوک برداشته کرده و با آن ملکی در شهر بوشهر خریده است. سرهنگ رضوی گفت: تحقیقات بیشتر از متهم در جریان است.



تاریخ انتشار : 2 مرداد 1397, 07:41



» اخبار مرتبط:

  • اختلاس ‌12 میلیاردی کارمند بانک در شیراز
  • اختلاس میلیاردی در یک استان جنوبی
  • اختلاس 19 میلیاردی کارمند یک بانک
  • اختلاس کنندگان بانکی کهگیلویه و بویراحمداعتراف کردند
  • دستبرد کارمند یکی از بانکهای هرمزگان به 141 حساب بانکی مردم
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟