مشروح اخبار


» حمایت مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از مواضع انقلابی رئیس جمهور



مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در حمایت از مواضع اخیر رئیس جمهور در مقابل گزافه گویی های آمریکا گفت: وحدت و همبستگی دولت و ملت نخواهد گذاشت آمریکا به اهدافش برسد


به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران، هوشنگ صیدالی در نشست عملیات که با حضور مدیران و روسای ادارات این شرکت برگزار شد، با اشاره به سخنان شجاعانه رئیس جمهور در مقابله با سخنان ترامپ اظهار کرد:  مواضع صریح، انقلابی  و شجاعانه آقای روحانی و حمایت مقام معظم رهبری و همه جریانات سیاسی در کشور نشان از همدلی، وحدت و ایستادگی در مقابل تمام زورگویان است.

 وی ادامه داد: ایران اسلامی 40 سال است با اقتدار از همه سختی‌ها عبور کرده و امروز هم همچون گذشته و به فضل الهی از این شرایط عبور خواهیم کرد.

  صیدالی تصریح کرد: هشت سال دوران دفاع مقدس در اوج تحریم ها و پس از آن بازسازی تاسیسات به دست متخصصین جوان صنعت نفت و شرایطی که ما را به طور کامل از خرید هر گونه کالایی تحریم کرده بودند اما به لطف خداوند از آن شرایط دشورار هم عبور کردیم.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با بیان اینکه کارکنان صنعت نفت گچساران به عنوان دومین تولید کننده نفت در جنوب کشور در طول این سالها نگذاشته‌اند شریان نفت لحظه‌ای متوقف شود خاطرنشان کرد:  تولید ما همچون گذشته  در حال انجام است و حرف‌های پوشالی رئیس جمهور آمریکا تاثیری در مسیر حرکت رو به جلوی این ملت قهرمان نخواهد داشت.

به گزارش راک نیوز، حسن روحانی یکشنبه در همایش روسای نمایندگی های ایران در خارج از کشور که در مرکز مطالعات وزارت خارجه برگزار شد، با بیان اینکه توطئه آخیر آمریکا، تلاش برای خسته کردن ملت ایران است، تصریح کرد : بدانید؛ ملت ایران آقاست و هرگز نوکر کسی نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه 'تنگه های زیادی داریم؛ تنگه هرمز فقط یکی از آنهاست'، افزود: قادر نیستید ملت ایران را علیه امنیت و منافع ایران تحریک کنید.

رییس جمهوری ایران اظهار داشت: به ملت ایران اعلام جنگ می کنید و دم از حمایت می زنید؟ در همه منطقه پهن شده اید؛ معنای حرف هایتان را بفهمید.

روحانی تاکید کرد: آمریکایی ها باید خوب بفهمند که صلح با ایران مادر صلح ها و جنگ با ایران مادر جنگ هاست. 



تاریخ انتشار : 2 مرداد 1397, 08:44



» اخبار مرتبط:

  • صیدالی مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران شد
  • مديرعامل شركت بهره‌برداري نفت و گاز گچساران:اولویت صنعت نفت و گاز گچساران،حمایت از تولیدات داخلی
  • بازنشستگان صنعت نفت ذخائر ماندگار کشور در حوزه تولید و اقتصاد
  • آن روی روحانی ؛ آقای ترامپ با دم شیر بازی نکن
  • گردهمایی رفع چالش‌های اجرایی سیستم‌های استقرار یافته QHSE مناطق نفت‌خیز جنوب برگزار شد+جزئیات
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟