مشروح اخبار


» خاموشی‌های برق کهگیلویه تا 15 شهریور ادامه دارد



رئیس شرکت توزیع نیروی برق ناحیه کهگیلویه گفت: در راستای جبران کاهش تولید برق کشورخاموشی‌های برق حداقل تا 15 شهریور ادامه خواهد یافت.

به گزارش راک نیوز "مهرداد تابش‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در کهگیلویه اظهار داشت: در راستای جبران کاهش تولید برق در کشور،خاموشی‌های برق حداقل تا 15 شهریور ادامه دارد.

رئیس شرکت توزیع برق ناحیه کهگیلویه با بیان اینکه خاموشی‌ برق در سطح کشور اعمال می‌شود، کاهش ظرفیت تولید نیروگاه‌ها را عامل خاموشی‌ها عنوان کرد.

تابش‌نژاد تصریح کرد:6 هزار مگاوات کمبود تولید برق در کشور وجود داشته که چهار هزار مگاوات در حوزه خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد است و این رفع کمبود تولید باید با اعمال خاموشی‌ها جبران شود.


وی، گفت: پروژه رفع افت ولتاژ در خیابان‌های صدا و سیما،شهید همایونفر،180 دستگاه،آموزش و پرورش و شاهد دهدشت در حال اجرا است.

تابش‌نژاد از پیشرفت 70 درصدی این پروژه خبر داد و گفت: افت ولتاژ این مناطق با نصب 14 ترانس جدید بهبود خواهد یافت.

وی، همچنین نصب 17 ترانس در خیابان شهید شریعتی را از دیگر پروژه‌های اصلاح شبکه شهری برشمرد و افزود: این پروژه با یک میلیارد تومان اعتبار در حال اجرا است و 85 درصد پیشرفت کاری دارد.

تابش‌نژاد بیان کرد: اصلاح شبکه روستایی درچنگلوا،پیرجمال،دهنو،دشت‌مازه و لیرکک دشمن‌زیاری در مرحله مناقصه و واگذاری به پیمانکار و در روستاهای کوشک برآفتاب،دستگرد و تل‌زری در مرحله نصب تیر است.

این مسؤول گفت:کاهش تلفات و ترمیم شبکه‌های سرقتی برق دهدشت با اعتبار 600 میلیون تومان پس از تأمین اعتبار و برگزاری مناقصه اجرا خواهد شد.

تابش‌نژاد ساعات اوج مصرف برق در تابستان را از 12 تا 17 عصر و 19 تا 23 شب اعلام کرد و از شهروندان خواست در ساعات پیک‌بار مصرف برق را مدیریت کنند.



تاریخ انتشار : 3 مرداد 1397, 12:54



» اخبار مرتبط:

  • نشست خبری ریس اداره ی برق شهرستان کهگیلویه با اصحاب رسانه برگزار شد.
  • اجرای خاموشی با برنامه برق در پنج شهر استان/ افزایش 6 درصدی مصرف برق در ساعت پیک بارمصرف
  • طلب 900میلیارد ریالی شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد از مشترکان
  • علت قطع برق روستاهای طولیان، راک، دشت‌مازه، جغل و کوشک دشمن‌زیاری چه بود؟!
  • برنامه خاموشی برق فردا در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد /جزییات
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟