مشروح اخبار


» بازتاب در اخبار بیست و سی در اخبار بیست و سی!!!



مجری: رییس جمهور به نیویورک رسید؛ در این سفر دیدارهای جداگانه ای با خیلی از سران برگزار خواهد شد/ قیمت ارز و سکه در بازار شکسته شد و به کمترین قیمت در 6 ماه گذشته رسید، برخی کارشناسان دستگیری فائزه و مهدی را مهمترین عامل ارزانی یاد کرده اند. گزارش بیست و سی را مشاهده کنید:

مردم: خدا خیرشون بده خیلی ارزون شده...سکه شده 986 تومن. دیروز بود 988 تومن..واقعا دستشون درد نکنه.

مردم: همینه! واقعا همینه. من واقعا ممنونم از دولت دست این دلال ها رو شکست. چرا باید دلار 2750 بشه؟ ممنونم که به فکر مردم هستین و قیمت رو سریع تعدیل کردین. دلار باید 2700 باشه...خیلی ممنونم.

مردم: من شوکه شدم! خدا بهشون عوض بده که واقعا به فکر ملت هستن. قیمت ها رو که دیدم شوکه شدم هم سکه و هم دلار...مرسی. باقیشون رو هم بگیرن خیال ما راحت میشه.

مردم: از دیشب که توی اخبار ماهواره دیدم گرفتنشون، خواب راحت اومده به چشمم. مطمئنم که ارزانی هم میاد به چشمم...دست شما هم درد نکنه که اینقدر خوب پوشش می دین. من عاشق بیست و سی هستم. از بچگی فقط بیست و سی تماشا می کنم.

*

مجری: و اما گزارش بیست و سی از لندن.

موج شادی در بین همسایگان مهدی...

مردم( به زبان انگلیسی): خیلی خوشحالم که ایشون از اینجا رفت. واقعا ما سرگردان بودیم که یک نفر اینطوری در کشور ما رفت و آمد داشت. امیدوارم در ایران به سزای اعمالش برسه.

مردم(به زبان انگلیسی): من نمی دونم چرا پلیس این فرد رو به ایران تحویل نمی داده ولی حالا که خودش رفته من خیلی خوشحالم و حال و روزم خیلی بهتر شده، ببین! ببین رنگ و روم باز شده...

مردم(به زبان انگلیسی): اینها باید به دست قانون سپرده بشن. در اینجا که اصلا قانونی وجود نداره، ولی مطئنم در ایران که مهد قانونگذاری و توجه به قانون هست، اینها به دست قانون سپرده میشن.

خبرنگار:اینجا خیابان منتهی به خانه مهدی است. مشاهده می کنید که مردم در حال رفت و آمد هستند و زندگی روند عادی خودش رو طی می کنه این در حالیه که ماه ها اصلا زندگی در اینجا جریان نداشت. پروفسور فایزن فویزن جرم شناس بزرگ بریتانیایی می گوید: «ایران باید الگوی قانون مداری در جهان باشد. ای کاش مشکلات قضایی کشور ما را هم ایرانیها حل می کردند. من ایران را خیلی دوست دارم و از انگلیس متنفرم. اینجا اصلا از عدالت خبری نیست.»

خبرنگار واحد مرکزی خبر. لندن




تاریخ انتشار : 4 مهر 1391, 22:30



» اخبار مرتبط:

  • گزارش امشب بیست‌وسی از بازار تهران+گزارش لندن
  • آگهی بیست‌وسی!!!
  • اخبار بیست و سی!!
  • اخبار بیست وسی؛ امشب
  • جای نشاط و امید در خبرها خالیست !!!
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟