مشروح اخبار


» رتبه های برتر کنکور 97 در شهرستان ممسنی + اسامی



نتایج آزمون سراسری کلیه رشته ها در سال 97 از شامگاه سه شنبه بر روی تارنمای سازمان سنجش قرار گرفت.اسامی نفرات برتر از روز گذشته منتشر گردید اما برخی از نفرات نیز در مناطق 2و 3کشور از رتبه های خوبی برخورداربودند.

نتایج آزمون سراسری کلیه رشته ها در سال 97 از شامگاه سه شنبه بر روی تارنمای سازمان سنجش قرار گرفت.اسامی نفرات برتر از روز گذشته منتشر گردید اما برخی از نفرات نیز در مناطق 2و 3کشور از رتبه های خوبی برخورداربودند.
به گزارش خبرنگار راک نیوز از ممسنی ؛ اگرچه برای دسترسی به منابع رسمی نتایج سایت سازمان سنجش اصلی ترین مرجع  میباشد و هر فرد شخصا می تواند به رتبه خود دسترسی پیداکند اما برخی از آموزشگاه های برگزار کننده کنکور برای تبلیغات خود اقدام به انتشار اسامی می کنندو هم چنین اطلاعات منتشر شده در فضای مجازی در حال حاضر مهم ترین روش های دسترسی میباشد.
براساس این گزارش خبرنگار ما در شهرنور آباد برخی از رتبه های برتر این شهرستان که تاکنون  دراختیار این رسانه قرار گرفت عبارتند از :
سامان پرهیز رتبه 33 منطقه 2 کشور را کسب نمودند هم چنین  عارف فرهادی با رتبه 63 ،علی رحمانی با رتبه 78 ،آرش افشون با کسب رتبه 149  ، محمدباقر حسینی با رتبه 154،کیوان عباسی رتبه 218  ،سبحان امیری با رتبه 319 ، رضا محمودی با رتبه 360 ، زهرا زمانی رتبه 504، احمدرضا عسکری با رتبه 520 ، عرفان دهقانیان با کسب رتبه 590، محمدامین انصاری با رتبه 700 و مهرداد میرزایی با کسب رتبه 928 از جمله دانش آموزان پرتلاش شهرستان ممسنی تا این لحظه می باشند که نتایج آنها در اختیار خبرنگار راک نیوز قرار گرفته است.
اگرشما هم در اطرافیان خود کسی را سراغ دارید که در آمزون کنکور سراسری امسال رتبه قابل قبولی را کسب نموده با شماره 
09128154388 از طریق تماس-پیامک ویا واتس آپ ما را مطلع سازید تا این رسانه در راستای توجه به فرهنگ علمی و به نشانه قدرشناسی از دانش آموزان پرتلاش در انتشار آسامی آنها گامی برداشته باشد.
 این خبر در حال تکمیل شدن است....



تاریخ انتشار : 10 مرداد 1397, 10:15



» اخبار مرتبط:

  • خواهرزاده خاتمی رتبه دهم کنکور امسال شد
  • برترین های کنکوری درگچساران چه رتبه هایی کسب کردند +اسامی
  • نتیجه کنکور سراسری اعلام شد+بهترین رتبه کهگیلویه وبویراحمد تا این لحظه+عکس
  • کسب رتبه یک گروه زبان خارجه توسط دانش‌آموز یاسوجی
  • برترین های کنکور سراسری در گچساران + اسامی و تبه کسب شده
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟