مشروح اخبار


» موسسه مهر امروز بانک اقتصاد مهر فردا /موسسه ای که در 20سالگی بانک میشود



 

مشتری محوری و تلاش برای ارتقاء جایگاه مشتریان به عنوان سرمایه های اصلی  موسسه مهر جزء مهمترین برنامه های آیندنگری ما است .

30 سال از تصویب بانکداری اسلامی در کشور ما میگذرد ولی تاکنون این قانوا بدرستی پیاده سازی نشده است .چرا ؟
درنشست....


 

موسسه مهر امروز بانک اقتصاد مهر فردا

مشتری محوری و تلاش برای ارتقاء جایگاه مشتریان به عنوان سرمایه های اصلی  موسسه مهر جزء مهمترین برنامه های آیندنگری ما است .

30 سال از تصویب بانکداری اسلامی در کشور ما میگذرد ولی تاکنون این قانوا بدرستی پیاده سازی نشده است .چرا ؟

به گزارش راک نیوز ،نشست مدیرکل موسسه مالی و اعتباری مهر استان و معاونت بازرسی و و حسابرسی موسسه مالی اعتباری مهر کشور دیروز ساعت 14 در سالن اجلاس این موسسه  با حضور خبرنگاران برزگار شد .

قبل از  شروع جلسه قضایی مدیرکل موسسه مالی و اعتباری استان از حضور خبرنگاران در برنامه همایش شرکای ماندگار و حضور در این نشست تشکر و قدر دانی کردند به دنبال آن غلامرضا نجمی معاونت بازرسی و حسابرسی موسسه مالی و اعتباری کشور هدف خود را از آمدن به استان ، برای شرکت در همایش شرکای ماندگار و یاری کردن مسئولین محترم در ارتقاء بخشیدن و پیشبرد این موسسه دانست .

ایشان بیان کردند :   بانکداری اسلامی در سال 1362 بتصویب رسیده ولی تا کنون این قانون درست پیاده سازی نشده است ، و یکی از اولویت های اصلی راهبردی این موسسه پیاده سازی بانکداری اسلامی در  این موسسه می باشد .

وی افزود : بالغ بر 300 هزار نفر ساعتدر مورد بحث بانکداری اسلامی و بدون ربا با نظارت شرعی ( زیر نظر چند مجتهد ) به کارکنان خود آموزش داده ایم

نجمی اظهار داشت : توسط مقام معظم رهبری در سال 1372 این موسسه تحت عنوان صندوق قرض الحسنه بسیجیان در اختیار فرماندهی وقت  سپاه راه اندازی شد و در سال 1384 در بازار غیر متشکل پولی کشور به موسسه مالی اعتباری تبدیل شد و آن زمان کمتر از 1 % از سرمایه بانکی را در اختیار داشته ایم حال با 5% منابع پولی  و مالی  کشور پیشرفت چشمگیری داشته ایم .

این مسئول ارشد موسسه مالی اعتباری مهر در کشور افزود : حدود 260 هزار میلیارد ریال از شروع کار تاکنون توانسته ایم وام قرض الحسنه و تسهیلات به مشتریان خود اهداء کنیم . از این بابت خوشحال هستیم و این عمل باعث جذب 9 میلیون مشتری  و 10 میلیون حساب که این نشان پیشرفت و مردمی بودن موسسه است .

غلامرضا نجمی در پایان صحبت های خود افزود  : در سال 1388 بحث بانک شدن این موسسه انجام شده و انشالله در سال آینده تابلوی آن به اسم بانک اقتصاد مهر تغییر پیدا میکند که این همزمان با 20 سالگرد تاسیس این موسسه می باشد و ما با دارا بودن  725 شعبه  در سال آینده جزء بزرگترین بانک خصوصی کشور می باشیم  و حال بیشترین سهام خصوصی در اختیار ما است .



تاریخ انتشار : 7 مهر 1391, 06:48



» اخبار مرتبط:

  • وام قرض الحسنه موسسه مالی و اعتباری قوامین
  • يک ضامن براي وام زير 10 ميليون تومان لازم الاجراست
  • سایت بانک قوامین هک شد
  • استخدام موسسه مالی و اعتباری میزان در سراسر کشور
  • موسسه اعتباری توسعه استخدام می نماید.
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟