مشروح اخبار


» انتخابات مجلس یازدهم در گچساران آغاز شد!/ یک روحانی برای رقابت با تاجگردون اعلام آمادگی کرد



با توجه به قابلیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در گچساران و باشت و برنامه‌های پیش‌بینی شده، با قاطعیت و پرهیز از هرگونه شعارمحوری و ترفندهای انتخاباتی باید بگویم مشکل اشتغال جوانان گچساران و باشت طی ۶ ماه تا یکسال قابل حل خواهد بود.

به گزارش راک نیوز هنوز تا پایان دومین دوره نمایندگی غلامرضا تاج‌گردون نماینده شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی بیش از دو سال باقی مانده اما آرام آرام با اعلام حضور تعدادی از کاندیداهای احتمالی دور آینده انتخابات، فضای گچساران و باشت با تاثیرپذیری از رسانه‌ها کاملا سیاسی و انتخاباتی شده است.

حجت‌الاسلام سید‌اسماعیل علیزاده از چهره‌های جدید و خوشفکری که با طرح‌ و ایده‌های نو و دست‌یافتنی با اولویت ایجاد اشتغال پایدار قصد حضور در انتخابات را دارد.

وی با بیان اینکه درد و درخواست امروز مردم و جوانان گچساران و باشت معضل بی‌کاری و رکود اشتغال پایدار در این مناطق است، گفت: امروز بعد از گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی جوانان گچساران و باشت درگیر چالشی بزرگ و حیاتی هستند، چالشی که برطرف کردن آن گره‌های زیادی را از زندگی جوانان مظلوم و صبور این مناطق باز خواهد کرد.

علیزاده با بیان اینکه اهل شعار و راهکارهای طلایی بر روی کاغذ نیست، گفت: امروز تمرکز بر موضوع مهم اشتغال که مهم‌ترین مولفه افزایش سطح رفاه عمومی یک جامعه است، باید نخستین اولویت هر مسئوولی باشد.

این کاندیدای انتخابات دور آینده مجلس شورای اسلامی در حوزه گچساران و باشت تأکید کرد: حضور من در انتخابات آتی تنها و تنها به دلیل وضعیت اسفناک  و بحرانی کنونی و نگرانی‌های گسترده جوانان و خانواده‌های گچساران و باشت در حوزه اشتتغال است.

وی با بیان اینکه نه اهل شعار هستم و نه دنیال مطامع دنیوی گفت: از برکت لطف و توجه خداوند هیچ‌گونه نیازی به مال دنیا و پست و مقام ندارم و تنها دغدغه من وضعیت تاسف‌بار بیکاری جوانان دیارم در گچساران و باشت است./خبراوران

علیزاده یادآور شد: بدون هدف و برنامه قصد حضور در انتخابات را ندارم و برنامه‌های بزرگ و شاخصی برای اشتغال پایدار در کمترین زمان ممکن با کمک بزرگان کشوری و مشاوران زبده پیش‌بینی کرده‌ایم.

این کاندیدای انتخابات دور آینده مجلس شورای اسلامی در حوزه گچساران و باشت گفت: با توجه به قابلیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در گچساران و باشت و برنامه‌های پیش‌بینی شده، با قاطعیت و پرهیز از هرگونه شعارمحوری و ترفندهای انتخاباتی باید بگویم مشکل اشتغال جوانان گچساران و باشت طی ۶ ماه تا یکسال قابل حل خواهد بود.

علیزاده با بیان اینکه توسعه همه‌جانبه جامعه در نتیجه ایجاد و گسترش اشتغال پایدار است به خبرآوران گفت: مقام معظم رهبری تاکیدا و بارها در  بیانات خود نسبت به موضوع اشتغال و اهمیت بسزایی آن اشاره کرده‌اند که متاسفانه به نظر نمی‌رسد مسئوولان در این راستا گام‌های تاثیرگذاری برداشته باشند.

این کاندیدای انتخابات دور آینده مجلس شورای اسلامی در حوزه گچساران و باشت تاکید کرد: قصد اینجانب برای حضور در انتخابات تلاش و فریب مردم برای ماندن نیست، من آمده‌ام که بمانم کاری کنم، نیامده‌ام که کاری بکنم که بمانم، شیفته خدمت و دیدن لبخند رضایت مردمان دیار گچساران و باشت هستم نه شیفته قدرت  ،پول و ثروت و دیدن لبخند رضایت صاحبان قدرت و پولداران، اگر دوستان نماینده در ادوار گذشته تاکنون در پی برطرف کردن مشکلات جوانان به ویژه اشتغال بودند، این خاک و مردمانش با چالش فرسایشی بیکاری و اشتغال دست به گریبان نبودند و امروز روند توسعه و پیشرفت در گچساران و باشت شتاب بیشتری گرفته بود.

علیزاده با بیان اینکه ملت ایران انقلابی بزرگ را در تاریخ معاصر رقم زدند، انقلابی درس‌گرفته از مکتب علی(ع)، گفت: ما انقلاب کردیم که به فکر مردم مظلوم خاک و دیارمان نه در خدمت عده‌ای بازرگان و پولدار باشیم.

وی افزود: بزرگان زیادی در استان کهگیلویه و بویراحمد و کشور با تایید طرح‌های و برنامه‌های پیش‌بینی شده بنده متفق‌القول به رفع فوری مشکل بیکاری و اشتغال در گچساران و باشت، اعلام حمایت خود را اعلام کردند زیرا هدف کسب رضایت و آرامش مردمانی است که همواره خط نخست انشای انقلاب و نظام بوده‌اند و بی‌نصیب حتی از صفر اشتغال.

حجت‌الاسلام سید اسماعیل علیزاده با بیان اینکه به دنیال سیاسی‌بازی و خط و باندگرایی نیستم، تاکید کرد: امروز باید انقلابی کار کرد و من با لطف و عنایت پروردگار با همکاری، تعامل و برنامه‌ریزی مدون با مشاوران متخصص در اجرای طرح‌های جامع و اشتغال‌زا، انقلابی بزرگ در حوزه اشتغال و رفع بیکاری در گچساران و باشت ایجاد خواهیم کرد تا اثبات شود هیچ‌کاری اگر اراده  و نیت خالص وجود داشته باشد، غیرممکن نیست./خبراوران



تاریخ انتشار : 27 مرداد 1397, 15:57



» اخبار مرتبط:

  • فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی زنان در گچساران توسعه می‌یابد
  • طرح تبدیل متانول به پروپیلن گچساران اجرایی می شود
  • تاجگردون خبرداد: ساخت بیمارستان‌های تخصصی زنان و سرطان جنوب کشوردر گچساران
  • قاتلی در گچساران بعد از 15 سال حبس با رضایت خانواده مقتول از مرگ نجات پیدا کرد
  • دعوت نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی برای حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن
  • » اشتراک گزاری خبر

    • چ

    • 27 مرداد 1397 17:31
    • گروه کاربری: ميهمان
    • آیدی یاهو: {yahoo}
    • تاریخ عضویت: --
    • وضعيت:
    • خبر
    • نظر
    ^
    خودت را خسته نکن برادر بچسب به ادامه دروس حوزوی آنجا بیشتر نیازمندیم
    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟