مشروح اخبار


» شهردار باشت خبر داد؛از کاهش ۶۰ درصدی اعتبارت شهرداری باشت تا دستگاه‌هایی که اعتبارات آنها به خزانه برگشت می‌خورد.



شهردار باشت گفت:اعتبارات در نظر گرفته برای شهرداری باشت یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان است که این میزان اعتبار نسبت به سال گذشته 60درصد کاهش دارد.


به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری باشت؛لطف‌الله موسوی با اشاره به میزان اعتبارات شهرداری باشت و بیان اینکه باشت برای توسعه و پیشرفت نیاز به همت و تعامل بیشتر مسئولان دارد، اظهار کرد: در راستای شتاب بخشیدن به روند توسعه شهری و بهبود وضعیت مبلمان شهری باشت، پروژه‌های زیادی در این شهرستان تعریف و در دست اقدام است.






 






 






وی با بیان اینکه میزان اعتبارات سال جاری شهرداری باشت، یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان است، افزود: این میزان اعتبار با توجه به حجم و تعدد پروژه‌های در دست اقدام کافی و راضی‌کننده نیست.

شهردار باشت یادآور شد: در صورت تخصیص کامل این میزان اعتبار برای شهرداری باشت شاهد کاهش ۶۰ درصدی این اعتبار نسبت به اعتبار در نظر گرفته شده سال گذشته شهرداری خواهیم بود.

موسوی با اشاره به تعامل و همکاری فرماندار باشت گفت: کل اعتبارات شهر باشت و روستاهای تابعه ۱۹ میلیارد تومان بوده که تعامل و همکاری فرماندار باشت با شهرداری جای تقدیر دارد.

شهردار باشت با تشریح برخی از پروژه‌های مهم و در دست اقدام باشت افزود: از جمله پروژهای مهم و در اولویت شهرداری تکمیل آبشار و مجموعه پارک تپه‌ای، احداث پایانه مسافربری، احداث کشتارگاه جدید با توجه به ضرورت موضوع و مصوب شدن در جلسه شورای سلامت، اصلاح، توسعه و تکمیل خیابان شفا، تکمیل سه میدان بزرگ در سطح شهر و خرید ۳ المان، تکمیل گلزار شهدا، تکمیل خیابان پاسدران، احداث کانال‌های هدایت آب‌های سطحی، تکمیل پارکهای محله‌ای، ایجاد فضای سبز، بهسازی معابر شهر ، جدول گذاری خیابان ۴۵متری شمالی به طول سه کیلومتر و خرید مبلمان شهری بوده که تکمیل این تعداد پروژه نیاز به اعتبارات بیشتری نسبت به اعتبارات کنونی شهرداری باشت دارد.

موسوی با بیان اینکه با این مبلغ اعتبار در نظر گرفته شده تکمیل یک پروژه هم امکان‌پذیر نیست، تصریح کرد: زیرسازی بیش از ۲۰ خیابان توسط مجموعه واحد عمران شهرداری به صورت امانی صورت گرفته که آماده آسفالت است؛ اگر این مجموعه کارهای صورت گرفته به پیمانکار واگذار شده بود دیگر پروژه‌های شهرداری به تعطیلی کشیده می‌شد.

شهردار باشت با تاکید بر لزوم تغییر چهره و مبلمان شهری باشت گفت: شهر باشت تا رسیدن به وضعیت نرمال و رقابت با شهرهای همتراز فاصله دارد اما این امر شدنی است که این وحدت و تلاش شبانه روزی در بین مجموعه شهرداری وجود دارد و کمک مسئولان را می‌طلبد.

موسوی عنوان کرد: اعتبارات باید به دستگاه‌ها و ادارات فعال تخصیص داده شود، اداراتی که پای کار هستند و به اعتبارات نیاز دارند نه دستگاه‌هایی که اعتبارات آنها بدون استفاده به خزانه برگشت می‌خورد.

وی در پایان ضمن تشکر از همکاری و تعامل غلامرضا تاج‌گردون نماینده مردم گچساران و باشت و علی احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از آنها خواست تا همکاری بیشتری در خصوص افزایش اعتبارات شهرداری باشت در راستای تکمیل پروژه‌های در دست اقدام داشته باشند.

 



تاریخ انتشار : 31 مرداد 1397, 09:13



» اخبار مرتبط:

  • تخصیص 25میلیارد ریال از محل اعتبارات توازن منطقه ای به باشت
  • از افتتاح تاکلنگ زنی درسفر یکروزه استاندار کهگیلویه وبویراحمد به باشت
  • اجرای 18 طرح بزرگ آبی در گچساران و باشت با اعتباری افزون بر 30 میلیارد تومان
  • فرماندار باشت: از اختصاص 80میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی باشت خبر داد
  • تاجگردون: روند توسعه شهر دوگنبدان شتاب بیشتری گیرد.
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟