مشروح اخبار


» پایان هفته پر حادثه در راه های استان



روزهای پایانی این هفته هرکجا میرفتی تا یکی قصه تصادف  مرگباری را تعریف میکند که در جاده های مواصلاتی استان رخ داده .از مرگ موتورسوار در خروجی گچساران گرفته تا مرگ تلخ دانشجوی ترم اولی که برای خداحافظی از خانواده در راه فرعی روستایی طعم مرگ را چشیده ودست آخر مرگ مسافران پراید در جاده...

روزهای پایانی این هفته هرکجا میرفتی تا یکی قصه تصادف مرگباری را تعریف میکند که در جاده های مواصلاتی استان رخ داده .از مرگ موتورسوار در خروجی گچساران گرفته تا مرگ تلخ دانشجوی ترم اولی که برای خداحافظی از خانواده در راه فرعی روستایی طعم مرگ را چشیده ودست آخر مرگ مسافران پراید در جاده یاسوج به گچساران.
حادثه رانندگی در محور گچساران - شیراز یک کشته و زخمی بر جای گذاشت.
فرمانده پلیس راه گچساران گفت : بر اثر برخورد یک دستگاه موتور سیکلت با یک دستگاه خودروی پژو درمحور گچساران - شیراز یک کشته ویک زخمی برجای گذاشت.
سرگرد ویسی افزود : در این سانحه که ساعت 23 دیشب در کیلومتر 5 جاده گچساران - شیراز ، رخ داد ،یکی از سرنشینان موتور سیکلت در دم جان باخت و دیگری هم به شدت مجروح شد.
وی، انحراف به چپ خودروی پژوسواری 405را علت تصادف بیان کرد.
همچنین سرعت زیاد سواری در جاده روستایی چاه تلخ باشت وعدم کنترل آن توسط راننده منجر به مرگ دانشجوی ترم اولی گردید براساس شنیده ها حال دیگر سرنشین آن نیز نامساعد میباشد.
آخرین شنیده ها حاکی از تصادف یکدستگاه پراید با تریلی را دارد که سرنشینان پراید در دم جان باختند
اگراز تصادفات  خسارتی بگذریم پایان هفته خوبی را از نظر سلامت جاده ای بنطر نگذرانده ایم .امیدواریم رانندگان محترم ضمن احترام به قوانین آرامش را به جاده ها وکانون خانوداه ها ارزانی دارند



تاریخ انتشار : 8 مهر 1391, 07:46



» اخبار مرتبط:

  • روز پر حادثه در جاده های کهگیلویه وبویراحمد
  • 4 كشته وزخمي در محور ياسوج - اصفهان
  • 2 کشته و زخمي در محور شيراز - ياسوج
  • از سقوط پراید به دره در بهمئی تا مرگ موتور سوار در جاده لنده
  • 3کشته و زخمي در محور نورآباد - گچساران
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟