مشروح اخبار


» همزمان با ٢٥ ذی حجه؛پیاده روی خانوادگی بازنشستگان تامین اجتماعی در یاسوج برگزار می شود



مدیرکل تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد  گفت: به مناسبت روز تکریم بازنشستگان وخردمندان همایش پیاده روی خانوادگی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین برگزار و از بازنشستگان، از کارافتادگان کلی و همسران بازمانده نمونه تحت‌پوشش سازمان تأمین‌اجتماعی تقدیر می شود .


عباس نورمحمدی در گفتگو با راک نیوز با اعلام این خبر گفت: این مراسم فردا پنج شنبه ۱۵ شهریور از ساعت ۷ صبح در پارک اسکان ( مهرورزی) یاسوج برگزار می شود و پس از پیاده روی ، آیین تکریم بازنشستگان برگزار و بازنشستگان و مستمری بگیران نمونه معرفی می شوند .
همزمان با ٢٥ ذی حجه؛پیاده روی خانوادگی بازنشستگان تامین اجتماعی در یاسوج برگزار می شود

وی اظهار داشت : سازمان تامین اجتماعی بر اساس آموزه های دینی و برای تجلیل و تقدیر از پیشکسوتان هر سال اقدام به جمع آوری و کسب اطلاعات از بازنشستگان در زمینه ها و فعالیت های گوناگون ورزشی، فرهنگی و اجتماعی می کند و با ارزیابی این فعالیت ها بازنشستگان شایسته را انتخاب و به صورت نمادین از آنان تقدیر می کند.

نورمحمدی در ادامه موفقیت فرزندان در رقابت‌های فرهنگی، علمی و ورزشی، پژوهش‌های علمی و کاربردی، پیشرفت‌های تحصیلی دانشگاهی در دوران بازنشستگی، موفقیت در رقابت‌های علمی، فرهنگی و ورزشی در دوران بازنشستگی، تربیت فرزندان شایسته و کار آفرینی وایجاد اشتغال در دوران از کار افتادگی را از جمله معیارهای انتخاب بازنشستگان و مستمری بگیران نمونه برشمرد .

مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد  افزود : بازنشستگان ، سرمایه‌های اجتماعی و گنجینه‌های ماندگاری هستند که تلاش خستگی ناپذیر آنان در سالیان خدمت صادقانه ، در اذهان جامعه ماندگار خواهد بود .

وی گفت : تکریم و تجلیل از مقام بازنشستگان به عنوان اسوه‌های تجربه و خردورزی و هم چنین همسران بازمانده که الگوی صبر و متولیان تربیت فرزندان شایسته در جامعه هستند ،  نشأت گرفته از آموزه‌های دینی ماست.

نورمحمدی برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی بازنشستگان و مستمری بگیران را در راستای توجه به سلامت روحی و جسمی این قشر و اهمیت و تاثیر آن در شادابی و نشاط جامعه توصیف کرد و از بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی استان خواست در این برنامه شرکت کنند .

ماهانه به طور میانگین حدود 270 میلیارد ریال توسط تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در زمینه های مستمری، بیمه، درمان، هزینه ازدواج فرزندان مستمری بگیر، اعطای بن، عیدی و عائله مندی به هزینه کفن و دفن مستمری بگیران هزینه می شود.

97هزار و767 بیمه شده اصلی و در مجموع بیش از ٣٠٠ هزار بیمه شده اصلی و تبعی در استان کهگیلویه و بویراحمد زیر پوشش خدمات و حمایت‌های تأمین اجتماعی قرار دارند.

تعداد مستمری بگیران تأمین اجتماعی این استان نیز 12 هزار و 98 خانوار است.

طبق آمار سازمان تأمین اجتماعی هم اکنون افزون بر 53 درصد از جمعیت کشور زیر پوشش حمایتی سازمان تأمین اجتماعی است که این رقم در کهگیلویه و بویراحمد 10 درصد کمتر از نرخ کشوری است. 

بر اساس آخرین سرشماری عمومی نفوس و مسکن، استان کهگیلویه و بویراحمد حدود 713 هزار نفر جمعیت دارد. 



تاریخ انتشار : 14 شهریور 1397, 14:31



» اخبار مرتبط:

  • ماهانه 250 میلیارد ریال برای بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد هزینه می‌شود
  • پرداخت ماهانه 261 میلیارد ریال مستمری به بیمه شدگان کهگیلویه و بویراحمد
  • کارت جایگزین دفترچه تأمین اجتماعی درکهگیلویه وبویراحمدمی شود/جزییات
  • افزایش یکصدهزار تومانی حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی
  • مدیرکل تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد: اینکه دانشگاه علوم پزشکی بیماران دارای بیمه تأمین اجتماعی را به دلیل بدهی ویزیت نکند پذیرفتنی نیست
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟