مشروح اخبار


» نمایشگاه فروش پاییزه امسال در دهدشت برگزار نمی‌شود/جزییات



ستاد تنظیم بازار کهگیلویه با برگزاری نمایشگاه پاییزه مخالفت کرد.

به گزارش راک نیوز، در نشست ستاد تنظیم بازار که ظهر امروز در فرمانداری دهدشت برگزار شده بود با راه‌اندازی نمایشگاه فروش پاییزه مخالفت کرد.

جعفر نیکبخت در این نشست اظهار داشت: اگر قرار باشد نمایشگاه پاییزه برپا شود باید 50 درصد واحدهای شهر و 50 درصد از واحدهای غیر بومی فعالیت داشته باشند.

فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: با توجه به التهاب بازار برپایی نمایشگاه در صورتی می‌تواند مؤثر باشد که قیمت‌ها نسبت به بازار مناسبت‌تر و با کیفیت بهتر باشند.

نیکبخت با بیان اینکه عده‌ای از التهاب بازار سوء استفاده می‌کنند تأکید کرد:دستگاه‌های نظارتی باید نظارت و بازرسی از بازار را با جدیت دنبال و با متخلفان برخورد کنند.

سید باقر افشین هم گفت: امسال نمایشگاه پاییزه عرضه کالا در شهرستان برگزار نخواهد شد.

کارشناس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه تصریح کرد: به جای نمایشگاه فروش فوق‌العاده کالا و مایحتاج ضروری در چند واحد صنفی با نظارت صنعت، معدن و تجارت انجام می‌شود.

عین‌الله اخوان با اشاره به اینکه 20 سال است نمایشگاه‌های فصلی برگزار می‌شود گفت: فلسفه نمایشگاه در فصل‌های پاییز و بهار به خاطر تورم موجود برای توزیع کالای اساسی بوده و کالاها یارانه‌ای توزیع می‌شد.

رئیس اتاق اصناف کهگیلویه افزود: اما از زمانی که سایت نمایشگاه راه‌اندازی شده  ماهیت اصلی نمایشگاه عوض و به فروشگاه تبدیل شده و اجناس بنجل و چینی به فروش می‌رسد.

اخوان دست دلالان را در برپایی نمایشگاه‌ها باز دانست و گفت: مردم و بازاریان نسبت به برگزاری نمایشگاه‌های پاییزه و بهاره در شهرستان اعتراض دارند  با این شرایط نمایشگاه برگزار نخواهد شد.



تاریخ انتشار : 19 شهریور 1397, 11:18



» اخبار مرتبط:

  • رئیس اتاق اصناف کهگیلویه:برپایی نمایشگاه پاییزه در دهدشت ضرورتی ندارد
  • موعد برپایی نمایشگاه عرضه محصولات و کالای اساسی در دهدشت
  • عرضه کالای خارجی در نمایشگاه پاییزه کهگیلویه و بویراحمد ممنوع شد
  • راه اندازی نمایشگاه دایمی فروش جامع محصولات در گچساران
  • توزیع بیش از 7400 تن کالای اساسی در سطح بازار استان
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟