مشروح اخبار


» برنامه های هفته دفاع مقدس در گچساران تشریح شد/ شعار هفته دفاع مقدس 'ما توانستیم'



فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران با تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در این شهرستان گفت: برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی،گردهمایی سیاسی حوزه های مقاومت ،نواختن زنگ ایثار و مقاومت درمدارس،دیدار با خانواده معظم شهداء و رژه نیروهای نظامی ، انتظامی و بسیج از جمله ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس در گچساران می باشند.


به گزارش راک نیوز؛ سید علی اصغر نورایی نسب روز جمعه در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن اجتماعات سپاه ناحیه مقاومت گچساران ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس،شعار هفته دفاع مقدس امسال را 'ما توانستیم'عنوان کرد.
برنامه های هفته دفاع مقدس در گچساران تشریح شد/ شعار هفته دفاع مقدس 'ما توانستیم'

وی با اشاره به روزشمار هفته دفاع مقدس اظهار داشت: 31 شهریورماه روز صلابت و سلحشوری دفاع مقدس و صنعت دفاع نامگذاری شده است که در این روز رژه نیروهای نظامی ، انتظامی و بسیج راس ساعت 16در میدان قدس سابق برگزار و اقتدار نیروهای مسلح به نمایش درخواهد آمد.

نورایی نسب یاداور شد"سردار یدالله بوعلی" فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد سخنران این برنامه است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران ادامه داد: یکم مهرماه دومین روز هفته دفاع مقدس با عنوان علم و معرفت، نخبگان و روز سرباز نامگذاری شده است.

وی نشست های بصیرتی در سطح حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج ، برگزاری ایستگاه های صلواتی در سطح شهر،برگزاری کارگاه های افزایش جمعیت و نیز زنگ ایثار و مقاومت در روز بازگشایی مدارس را از اهم برنامه های این روز عنوان کرد.

وی اظهار داشت: دوشنبه سومین روز از هفته دفاع مقدس با عنوان ولایت مداری،همبستگی ملی، دفاع همه جانبه ،جوانان و بصیرت افزایی نامگذاری شده است که در این روز برگزاری نشست های بصیرتی و محفل انس با قرآن دیدار با خانواده های معظم شهداء محور برنامه های این روز خواهد بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچسارانافزود: چهارمین روز هفته دفاع مقدس با عنوان انقلاب اسلامی، مردم سالاری دینی، بیداری اسلامی و استکبارستیزی نامگذاری شده که پیاده روی و کوهپیمایی ،نشست های تربیتی و معرفتی ،برگزاری اردوهای جهادی و نیز مسابقات ورزشی محور برنامه های این روز خواهد بود.

نورایی نسب گفت: پنجمین روز از هفته دفاع مقدس با عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید ملی، اصناف، حمایت و پشتیبانی مردمی نامگذاری شده که برگزاری مسابقات ورزشی بومی و محلی، طرح همگام با کشاورز و نیز گردهمایی سیاسی حوزه های مقاومت در این روز برگزار خواهد شد.

وی افزود: پنجم مهرماه نیز روز شهیدان، ایثارگران، جانبازان و فخرآفرینان نامگذاری شده است که در این روز یادواره شهداء، پیاده روی و کوهپیمایی، حضور حلقه های صالحین در نماز جمعه،برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی انجام خواهد شد

نورایی نسب اظهار داشت:روز پایانی هفته دفاع مقدس نیز با عنوان فرماندهان، عزت مداران و پیشکسوتان عنوان شده است که نشست های بصیرتی در سطح مدارس راهنمایی و دبیرستان از مهمترین برنامه های این روز است.

گفتنی است هفته دفاع مقدس از 31 شهریورماه آغاز می شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار ایران و جهان با کانال راک نیوز در تلگرام @raaknewsهمراه شوید.
برنامه های هفته دفاع مقدس در گچساران تشریح شد/ شعار هفته دفاع مقدس 'ما توانستیم'
برنامه های هفته دفاع مقدس در گچساران تشریح شد/ شعار هفته دفاع مقدس 'ما توانستیم'



تاریخ انتشار : 30 شهریور 1397, 14:37



» اخبار مرتبط:

  • فرمانده سپاه ناحیه گچساران:35عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در گچساران به اجرا می آید
  • جانشین فرمانده سپاه ناحیه گچساران:50برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در گچساران اجرا می شود
  • برگزاری رژه نیروهای مسلح در دهدشت
  • برنامه های هفته بسیج با شعار«بسیج مظهر مردم‌سالاری دینی» اعلام شد
  • تقدیم 320شهید، نمونه ای بارز از نقش مردم گچساران در دفاع مقدس
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟