مشروح اخبار


» بازداشت سه نفر در ارتباط با بنر جنجالی سربازان در شیراز +عکس



دادستان شیراز از بازداشت سه نفر در ارتباط با بنری که به مناسبت هفته دفاع مقدس در شیراز نصب شده بود، خبر داد.

دادستان شیراز از بازداشت سه نفر در ارتباط با بنری که به مناسبت هفته دفاع مقدس در شیراز نصب شده بود، خبر داد.
به گزارش راک نیوز از مرکز استان فارس ؛ علی صالحی با بیان اینکه پس از انتشار این مطلب در فضای مجازی و توهین انجام شده تشکیل پرونده قضایی برای عوامل این اقدام در دستور کار قرار گرفت، اظهار کرد: شب گذشته مدیر روابط عمومی نهاد متولی امر که مسئولیت مستقیم نظارت بر تبلیغات فرهنگی در شهر شیراز را بر عهده داشته است دستگیر و هم اکنون در بازداشت است.

وی همچنین از دستگیری دو نفر دیگر از دست اندرکاران طراحی این بنر خبر داد و گفت: پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب شیراز با نظارت مستقیم دادستان در شعبه ویژه بازپرسی در مرحله تحقیقات اولیه است.

دادستان شیراز تصریح کرد: تحقیقات تا روشن شدن ابعاد احتمالی پنهان موضوع ادامه خواهد داشت و با مرتکبین در چارچوب قانون و با قاطعیت برخورد خواهد شد.
به گزارش راک نیوز ؛تصویری در فضای مجازی منتشر شد که نشان می دهد شهرداری شیراز در طراحی بنری به مناسبت هفته دفاع مقدس در ایران، تصویری از سربازان اسرائیلی بجای سربازان ایرانی استفاده شده بود.این بنر در بیلبرد میدان نمازی شیراز نصب شده بود.

‌اسلحه های ام 16، بند حمایل، لباس، کلاه روی دوش این سربازان نشان می دهد که این سربازان اسرائیلی هستند. کاربران فضای مجازی نیز نسبت به این بنر واکنش نشان دادند و تصاویر این بنر را در شبکه های اجتماعی و رسانه های استانی و کشوری بازنشر داده اند.
بازداشت سه نفر در ارتباط با بنر جنجالی سربازان در شیراز +عکس
به گزارش راک نیوز ؛ در پی انتشار این تصویر محمد شعبانی مسئول روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز، و محمدجواد کشاورزی مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز  از سمت خود عزل شدند.



تاریخ انتشار : 6 مهر 1397, 16:28



» اخبار مرتبط:

  • اختلاس ۲۲ میلیاردی در یکی از ادارات دولتی شیراز
  • عامل انتشار شایعه خفاش شب"شیراز" در"اهواز"بازداشت شد!
  • عوامل اصلی تجمع روز جمعه در آرامگاه کوروش شناسایی و بازداشت شدند
  • ماجرای قدم‌زدن دختر عریان در شیراز
  • مردم شیراز به یاد سربازان تازه در گذشته وطن، در بلوار چمران گرد هم آمدند+گزارش تصویری
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟