مشروح اخبار


» درخواست طلاق زن به علت نخريدن مايكروفر



زني در دادگاه خانواده گفت: مدت يک سال است که ازدواج کرده‌ام و در اين مدت براي انجام هرکار کوچکي بايد به تمامي‌اعضاي خانواده همسرم جواب پس بدهم، وقتي هم از شوهرم گلايه مي‌کنم مي‌گويد ما تازه در اول زندگي هستيم و نياز به مشورت و راهنمايي داريم.
 
به گزارش ايسنا، اين زن كه 27 سال سن داشت، ادامه داد: مدت زيادي است که خانواده همسرم در زندگي ما دخالت مي‌کنند و تلاش دارند نظرات‌شان را بر ما تحميل کنند، همسرم نيز نه تنها اين عمل آنان را محکوم نمي‌کند بلکه آن را نوعي همکاري در زندگي مي‌داند به طوري كه تحمل و ادامه اين زندگي برايم مشکل شده است. وي تصريح كرد: چندوقت پيش قصد داشتيم يک مايکروفر خريداري کنيم بعد از توافق با همسرم به بازار رفتم و يک نوع آن را پسنديدم و با همسرم قرار گذاشتيم که فرداي آن روز مايكروفر را خريداري كنيم ولي فرداي آن روز زماني که همسرم از سرکار بازگشت گفت قضيه خريد مايکروفر را با مادرم در ميان گذاشتم و مادرم گفت شما نيازي به مايکروفر نداريد، من هم از خريد آن منصرف شدم.
 
در ادامه، شوهر اين زن كه 29 سال سن داشت و در دادگاه حاضر بود نيز در پاسخ به اظهارات همسرش گفت: همسرم زن بسيار ولخرجي است به طوري كه شب‌ها هر چه در پيام هاي بازرگاني تلويزيون تبليغ شود، از من مي‌خواهد برايش بخرم! در مورد خريد مايكروفر نيز خانواده‌ام فقط به من توصيه کردند که فعلا مايکروفر نياز نداريد، البته تاکنون ياد ندارم در چيز ديگري دخالت کرده باشند.
 
وي ادامه داد: خانواده‌ام هر چه مي‌گويند فقط و فقط فکر خوشبختي ما هستند و همسرم چون در اين مورد با مخالفت و مقاومت خانواده من روبه رو شده، با آنان و من بناي ناسازگاري گذاشته است.
 
در ادامه قاضي خطاب به زوج جوان گفت: مهم‌ترين عامل ايجاد يک زندگي مستحکم و بانشاط توافق نظر زوجين و تفاهم آنان با در نظر گرفتن شرايط زندگي و نيازهاي خانواده است، از طرفي خريدها بايد متناسب درآمد خانواده باشد و زماني که چنين حالتي رخ داد ديگر هيچ کس نمي‌تواند به خود اجازه دهد در چنين زندگي استواري دخالت کند اما زماني که زن و شوهر شرايط را درک نکنند زمينه براي دخالت ديگران ـ حالا چه خوب و يا چه بد ـ ايجاد مي‌شود، پس سعي کنيد با همکاري و معاضدت با يکديگر سکان زندگي را دستان خود بگيريد و از دخالت بيجاي ديگران در آن جلوگيري کنيد.
 
اين زوج جوان پس از اظهارات قاضي توافق كردند به زندگي مشترك خود بازگردند و تلاش كنند در خريد‌هاي زندگي بيشتر از اين درپي جلب نظر يكديگر باشند و با توافق يكديگر براي خريد اقلام زندگي اقدام كنند.



تاریخ انتشار : 10 مهر 1391, 10:31



» اخبار مرتبط:

  • آتشی که زندگي 8 ساله‌اي را به نابودي كشاند
  • نخریدن گوشی Apple به زندگی زوج جوان پایان داد!
  • جدال مادر شوهر حسود با عروس در آشپزخانه
  • همایش روز خانواده در نورآباد ممسنی
  • قتل همسر پس از ۷۵روز زندگي مشترک
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟