مشروح اخبار


» آتشی که زندگي 8 ساله‌اي را به نابودي كشاند



راک نیوز : مردي در دادگاه خانواده گفت: 4 سال است كه همسرم با اعتيادش زندگي را مانند جهنم كرده و زندگي مشترك‌مان نابود شده است.

 

به گزارش  (ايسنا)، مردي با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست جدايي از همسرش را به قاضي دادگاه ارائه كرد. وي در حضور قاضي با اشاره به اين كه حدود 8 سال از زندگي مشترك‌مان مي‌گذرد و 2 فرزند داريم، گفت: همسرم معتاد است و اين موضوع را 5 سال است كه تحمل كرده‌ام اما ديگر طاقت ندارم و نمي‌توانم در كنار او به زندگي ادامه دهم.

 

 

وي بيان كرد: همسرم حاضر نيست اعتيادش را ترك كند و از اين وضع خسته شده‌ام، زيرا اعتياد برايش تفنن شده و هرگاه موادمخدر مصرف كند عصبي و پرخاشگر مي‌شود.

 

 

 

مرد جوان كه 35 سال سن داشت بار ديگر خطاب به قاضي بيان كرد: اعتياد همسرم زندگي‌سوز شده و نه تنها زندگي مشترك‌مان بلكه آينده فرزندانم را نابود كرده است. آينده‌ي خودم تباه شد اما نمي‌توانم نسبت به آ‌ينده فرزندانم بي‌تفاوت باشم.

 

 

 

وي با اشاره به اين كه متاسفانه فرزندانم شاهد اعتياد مادرشان هستند، خاطر نشان كرد:‌همسرم فقط به تفريح و رفاه خود فكر مي‌كند و هيچ ذهنيتي در مورد زندگي‌ و آينده‌ي فرزندان‌مان ندارد. در حالي كه فرزندانم دچار افسردگي شده و تحمل اين وضعيت نيز براي آنها سخت شده است.

 

 

مرد در پايان صحبت‌هايش با بيان اينكه تحمل تمام شده، گفت: بايد از همسرم هرچه سريعتر جدا شوم و با دو فرزندم به زندگي ادامه دهم، زيرا آنها نمي‌توانند با چنين مادري آينده‌ي خوبي داشته باشند.

 

 

به گزارش ايسنا، قاضي دادگاه بعد از شنيدن اظهارات مرد جوان به دليل عدم حضور زن در دادگاه رسيدگي به پرونده را به روز ديگري موكول كرد.

 

 

 




تاریخ انتشار : 18 مرداد 1391, 20:11



» اخبار مرتبط:

  • درخواست طلاق زن به علت نخريدن مايكروفر
  • زن سوم، شوهرش را به «ميهماني مرگ» كشاند
  • اعدام، فرجام رابطه پنهاني مرد متاهل
  • نخریدن گوشی Apple به زندگی زوج جوان پایان داد!
  • حکم قصاص براي قاضي سابق دادگستري
  • » اشتراک گزاری خبر



    نظرشما در مورد سیستم؟