مشروح اخبار


» سرپرست بیمه کوثر شعبه کهگیلویه وبویراحمدعنوان کرد:پرداخت 17 میلیارد ریال خسارت به زلزله زدگان



سرپرست بیمه کوثر شعبه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:در زلزله اردیبهشت ماه سال جاری در استان 12 هزار و 800 پرونده  تشکیل که در مجموعه 17 میلیارد ریال خسارت  پرداخت شد.

به گزارش راک نیوز، هادی صفایی زاده در نشست خبری به مناسبت گرامی داشت هشتمین سالروز تاسیس شرکت بیمه کوثر گفت: شرکت بیمه کوثر در 27مهرماه سال 89 موفق به اخذ مجوز پروانه تاسیس و فعالیت خود از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران شد.

صفایی اظهار کرد: نام بیمه کوثر برگرفته از نام مبارک حضرت فاطمه الزهرا(س) بوده و در بطن خود همین خیر کثیر را دنبال می کند که امیدواریم منشأ خیر برای کل جامعه باشد.

وی تصریح کرد: ارائه خدمات بیمه ای در حوزه بیمه های اشخاص، اموال، مسئولیت و مهندسی و ارائه خدمات مطلوب  و در جدید ترین موارد دو طرح بیمه نامه حامی و ودیعه در دستور کار شرکت بیمه داریم که امیدوارم خدمات به بهترین شکل و در خور شأن بیمه گزاران ارائه شود.

صفایی با اشاره به هدف از تأسیس شرکت بیمه کوثر، عنوان کرد: ارائه خدمات نوین بیمه و افزایش ضریب نفوذ بیمه در سطح استان بر اساس برنامه تحول صنعت بیمه از مهمترین اهداف است. همچنین گسترش انواع بیمه ها بر اساس خواسته مشتریان با رعایت اصل مشتری مداری و بهینه سازی و توسعه فرهنگ بیمه و بهره مندی مردم از بیمه های اختیاری بویژه بیمه های زندگی از دیگر هدفهای این شرکت است.

سرپرست بیمه کوثر کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد: بیمه کوثر در استان در حال حاضربا 6 نمایند گی حقیقی، 8 نمایندگی بیمه نامه عمر و سرمایه و 4 باجه حقوقی در حال ارائه خدمات به بیمه گزاران است.

صفایی با اشاره عملـکرد شعـبـه کهگیلویه وبویراحمد در شـش مـاهـه نخست سال جاری، عنوان کرد: در ابتدای سال 97 پیش بینی کردیم که 65 میلیارد ریال حق بیمه تا پایان سال به دست بیاوریم که خوشبختانه در 6 ماهه اول سال جاری 70 درصد رشد حق بیمه نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشتیم.

صفایی عقد قراردادبا 12 مرکز درمانی ، برنده شدن در 7 مناقصه و کسب رتبه 8 کشوری در صداقت و کارآمدی در پرداخت سریع خسارت را بخشی ازعملکرد این سرپرستی برشمرد.

وی بیان کرد:12 هزار و 800 پرونده در رابطه با زلزله ارردیبهشت سال جاری در استان داشتیم که در این راستا مبلغ 17 میلیارد ریال خسارت به بیمه گزاران پرداخت شد.

سرپرست بیمه کوثر کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: مهمترین برنامه های ما در شش ماه دوم؛ ترکیب اصلاح حق بیمه ها ، کنترل ظزیب خسارت، جذب نماینده حقیقی عمر وسرمایه گذاری در استان ،حفظ بیمه گذاران قدیمی جذب کارشناسان سیار ارزیابی خسارت در شهرستانها است.

صفایی عنوان کرد: در سطح ملی شرکت بیمه کوثر در سال 96 موفقیت های عالی از جمله رشد هزارو 103 درصدی در درآمدهای شرکت در بورس،کسب بالاترین توانگری در صنعت بیمه برای دومین سال متوالی، قرار گرفتن در بین 100 بیمه برتر کشور با ارتقاء 13 پله ای، کسب رتبه سوم از لحاظ بازده فروش، کسب رتبه اول از لحاظ کارایی و سرمایه نیروی انسانی و کاهش مطالبات سر رسید شده شرکت را در کارنامه فعالیت خود داشته است.

وی گفت: در بحث پرداخت خسارت شرکت بیمه کوثر در سطح ملی مبلغ 350 میلیارد ریال به زلزله زدگان کرمانشاه ،210 میلیار ریال هلی کوپتر مازندران خسارت پرداخت کرده است.

وی با اشاره به دستاوردهای انحصاری شرکت بیمه کوثر، اذعان کرد: دو طرح بیمه نامه حامی یا هزینه های حقوقی و بیمه نامه ودیعه از جمله دست آوردهای انحصاری این شرکت است. صفایی با اشاره به اینکه هدف از بیمه نامه حامی ، در گام نخست، پیشگیری از وقوع مشکلات حقوقی و در گام بعدی حمایت از بیمه‌گذاران در حل‌وفصل مشکلات و مسایل قضایی آنان است افزود: هزینه های مربوط به مشاوره حضوری و غیر حضوری،بررسی تهیهذ و تنظیم قراردادها،تنظیم لایحه و دفاعیه،کارشناسی،دادرسی ، شورای حل اختلاف و ... تحت پوشش این بیمه نامه قرار می گیرد.



تاریخ انتشار : 29 مهر 1397, 09:43



» اخبار مرتبط:

  • افزایش 110 درصدی وصول و فروش مبالغ حق بیمه شرکت بیمه کوثر طی شش ماه نخست سال 96
  • ابوالفضل آقادادی خبرداد: اقدامات شایسته بیمه کوثر درکهگیلویه وبویراحمد
  • رئیس جدید بیمه ایران درشهرستان گچساران منصوب شد
  • مدیرعامل جدید بیمه ایران در استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد+عکس
  • ماهانه 250 میلیارد ریال برای بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد هزینه می‌شود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟