مشروح اخبار


» 23طرح ورزشی در گچساران در دست اجراست



مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 23 طرح ورزشی در مناطق مختلف گچساران با اعتباری بیش از 210 میلیاردو 203 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی و اهدایی وزارت نفت در دست اجراست.


به گزارش راک نیوز؛سید محمدتقی علویدر نشست بررسی طرح های عمرانی گچساران اظهار داشت: از این تعداد 14 طرح از محل اعتبارات استانی و 9 مورد از اعتبارات اهدایی وزارت نفت اجرا می شود.
23طرح ورزشی در گچساران در دست اجراست

وی ابراز کرد: ساخت پارک نفت با 35 میلیارد ریال، کمک به مجموعه استخر ورزشی بانوان با 40 میلیارد ریال، کمک به احداث زمین چمن مصنوعی در روستاهای پاکوه، جهاد آباد، پشه‌کان، چهار بیشه، به مبلغ 20 میلیارد ریال، احداث سالن ورزشی چند منظوره در روستاهای اسلام آباد با 10 میلیارد اعتبار و ساخت سالن ورزشی روستاهای سرآب‌ننیز و ناصر آباد با 20 میلیارد ریال اعتبار از مهمترین طرح های اهدایی وزارت نفت در گچساران است.

علوی میزان اعتبار اهدایی وزارت نفت به طرح های ورزشی گچساران را 125 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: از این میزان تاکنون 32 میلیاردو 760 میلیون ریال تخصیص داده شده است.

وی تصریح کرد: این طرح های ورزشی با پیشرفت فیزیکی 10 تا 71 درصد در دست اجراست.

علولی به طرح های استانی در دست اجرا در گچساران اشاره کرد و گفت: هم اکنون تکمیل سالن ورزشی آب شیرین با اعتبار یک میلیارد و 400 میلیون ریال، ساخت مجموعه ورزشی چند منظوره پیشنهادی کارتینگ وموتور سواری و اتومبیل رانی با 3 میلیارد ریال اعتبار ، تکمیل پروژه‌های زمین‌های چمن مصنوعی در سطح شهرستان با 7 میلیارد ریال، ساخت زمین‌های چمن مصنوعی در سطح شهرستان گچساران با 16 میلیارد و 352 میلیون ریال و تکمیل مجموعه ورزشی تختی گچساران با 8 میلیارد و 873 میلیون ریال اعتبار در دست اجراست.

علوی ادامه داد: همچنین سالن ورزشی باباکلان با پنج میلیارد و 550 میلیون ریال، تعمیر و تجهیز اماکن ورزشی گچساران با 14 میلیارد و 988 میلیون ریال، تکمیل و تجهیز مجموعه ورزشی شهید بشارت با چهار میلیارد ریال، تکمیل مجموعه ورزشی شماره 4 و 3 با 10 میلیارد و 40 میلیون ریال و ساخت خوابگاه ورزشی از محل اعتبارات استانی در حال اجراست.

مدیرکل اداره ورزش وجوانان کهگیلویه و بویراحمد میزان اعتبار اختصاصی به طرح های استانی ورزش گچساران را 85 میلیاردو 203 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: از این میزان 40 میلیاردو 518 میلیون ریال تاکنون تخصیص داده شده است.

27طرح ورزشی در دولت یازدهم در شهرستان های گچساران و باشت بهره برداری شده است.

هم‌اکنون 10 سالن ورزشی با زیربنای بیش از 12 هزار مترمربع و 2 استخر شنا به مساحت سه هزار مترمربع در این شهرستان وجود دارد.

شهرستان گچساران با 20 تیم در لیگ های مختلف کشور قطب اصلی ورزش کهگیلویه و بویراحمد است.

15هزار ورزشکار ساماندهی شده در این شهرستان وجود دارد که از این تعداد یک هزار و 65 نفر زن هستند.

36هیات ورزشی فعال در شهرستان گچساران وجود دارد.

* برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال راک نیوز در تلگرام به نشانی @RAAKNEWS همراه شوید

 



تاریخ انتشار : 3 آبان 1397, 07:28



» اخبار مرتبط:

  • سالن ورزشی 1200 نفری گچساران به بهره برداری رسید
  • 46میلیارد ریال اعتبار به تکمیل 6 طرح آموزشی گچساران اختصاص یافت
  • 36طرح عمرانی و اقتصادی همزمان با هشتمین روز دهه فجر در گچساران افتتاح شد
  • هزینه ۱۳۴۹ میلیارد ریالی دولت یازدهم در بخش راه‌های گچساران
  • 80میلیارد ریال به طرح های فرهنگی گچساران اختصاص یافت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟