مشروح اخبار


» مدیران برای دفاع از استقلال و عظمت کشور حس خدمتگزاری را در خود تقویت کنند/رفع ناهماهنگی های بین بخشی باعث عبور از مشکلات خواهد شد



علی محمد احمدی در جلسه شورای اداری و شورای تامین شهرستان گچساران عنوان کرد : با توجه به شرایط خاصی که کشور ما در آن قرار دارد برای دفاع از عظمت و استقلال کشور باید حس خدمتگزاری را در خود فعال کنیم.

به گزارش راک نیوز , علی محمد احمدی در جلسه شورای اداری و شورای تامین شهرستان گچساران با حضور معاون عمرانی استانداری، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و جمعی از مدیران استانی گفت: با توجه به شرایط خاصی که کشور ما در آن قرار دارد برای دفاع از عظمت و استقلال کشور باید حس خدمتگزاری را در خود فعال کنیم.

احمدی با بیان اینکه، ما همه متعلق به این کشور هستیم و وظیفه دینی، اخلاقی و اسلامی داریم که تمام توان خود را برای توسعه و پیشرفت کشورمان بکار بگیریم، افزود: چهاردهه است که کشور ما با نظام سلطه درآوردگاه های مختلف در تقابل بوده و هست و از جنگ تحمیلی گرفته تا گروهک ها و جنگ های مرزی، بحث تحریم ها و نفوذ فرهنگی و جنگ نرم دشمنان همه از موضوعاتی است که برما تحمیل کرده اند.

احمدی تصریح کرد: آخرین آوردگاه دشمن در خصوص کشور ما جنگ اقتصادی با رویکرد تهدید از بیرون و فشار از داخل می باشد که علیه کشور و مردم ما راه انداخته اند.

وی ابراز داشت: ما ملت بسیار بزرگی داریم که در همه میادین ثابت کرده اند برای دفاع از عظمت و استقلال کشورشان تا پای جان ایستاده و تا رسیدن به این مرحله از انقلاب هزینه های بسیار بالایی پرداخت کرده اند.

استاندار تصریح کرد:مسئولین ما با بستن کمربند و فعال نمودن حس خدمتگزاری در خود با وجود همه فشارها و هجمه های دشمن از گردنه ها عبور خواهند کرد زیرا ما نه ملت کوچکی هستیم و نه کشور ناتوانی که در مقابل این هجمه ها شکست پذیر باشیم.

وی اظهار داشت: این تلاش درواقع زمانی به واقعیت خواهد رسید که ما درعرصه های دشواری همانند این روزها تلاش کنیم و حس خدمت گذاری را در وجودمان تقویت کنیم و مطالبات مردم، گرفتاری، معیشت و حل مشکلات مردم را در دستور کارمان قرار دهیم.

احمدی افزود: بنده در تمامی جلسات و مناسبت های مختلف به طور مکرر تاکید کرده ام که باید کمربند ها رامحکم بست که به فضل الهی از همه گردنه ها عبور کرده ایم، امروز نسبت به گذشته در تمامی عرصه ها توانمندتر هستیم هرچند فشار دشمن نسبت به گذشته هم بیشتر شده است.

استاندار بیان کرد: اما این اقدام مشروط به این است که حس خدمتگذاری و خدمت صادقانه را در خودمان تقویت کنیم، مدیر ما باید یک مدیر جهادی باشد، شب و روز نشناسد و وقت و بی وقت پای کار باشد و از پروژه ها بازدید کند، مشکلات مردم را ببیند تا مردم احساس کنند، خدمتگذاران آنها وظیفه سربازی خودشان را بهتر انجام می دهند.

احمدی اظهار داشت: بدون تعارف بگویم که امروز دیگر دوره عافیت طلبی و بی تفاوتی نیست و مقطعی ای است که باید با همدلی و وحدت تلاش کنیم و موانع و مشکلات را فراروی ملت و مردم که جانشان را برای حفظ این کشور و انقلاب در عرصه های مختلف در طبق اخلاص گذاشتند با تلاش و همت مضاعف برداریم.

وی تصریح کرد: مدیران استان باید تعهد و دلسوزی را در عمل به منصه ظهوربرسانند، طبیعی است که دراجرا موانعی هم وجود دارد هرچند استان از لحاظ منابع مالی نسبت به سال گذشته محدودیت آنچنانی ندارد و همانطوری که اشاره شد امسال از سال های خوبی در بعد اعتبارات تملک دارایی هاست و تا این تاریخ ما تخصیصی داشته ایم که درطول یک دهه گذشته با وجود رشد بی سابقه نفت، چنین تخصیصی دراین مقطع نبود.

استاندار گفت: مدیران باید پای کار بیایند و این بهانه هایی که بنده می بینم که عمدتا بحث ناهماهنگی بین بخشی است را باید کنار گذاشت که بسیاری از این مسائل را می شود به راحتی حل کرد و سرمایه گذاری های عظیمی که درحوزه آب و خاک، انرژی و خدمات فرهنگی و عمومی داشته ایم را در اختیار مردم قرار دهیم.

احمدی خاطرنشان کرد: دشمن تمام توانش را معطوف به این کار گذاشته که مردم ما رانسبت به آینده ناامید و ساختار مدیریتی کشور را ناکارآمد نشان دهد و نشاط را از مردم بگیرد، اما ما درجبهه مقابل باید کارایی خودمان را افزایش دهیم و این کارایی زمانی افزایش پیدا می کند که مدیر ما احساس مسئولیت کند و با اطلاعات لازم وارد جلسات شود.

وی ابراز داشت: یک مسئول باید اشراف کامل برحوزه کاری اش داشته باشد و مسائل و مشکلات حوزه و طرح ها و پروژه های حوزه خودش را بداند و مدیرانی که عمدا در چنین جلساتی با اطلاعات ناقص مسائل را مطرح می کنند به این مفهوم است که این یک مدیر کارآمد دراین بازه زمانی نیست، بنابراین باید کمربندها را محکم بست و به کارآمدی در ساختار توجه جدی کنیم و وقت گذاشت و از مردم فاصله نگرفت و مشکلات مردم را مرتفع کرد.

استاندار تصریح کرد: مردم ما خدمات را می بینند، اما هژمونی رسانه ای دشمن شبهه افکنی می کند، ما پیشرفتی که به عنوان مثال در حوزه دانش پزشکی و علوم پزشکی چه در بحث دستاوردها، تولید علم، تجهیزات و نیزآموزش در سطح کشور داریم در منطقه قابل مقایسه با هیچ کشوری نیست.

احمدی افزود: در بازدید از بیمارستان باشت هم از نظر ساختمان و هم تجهیزات به جرات می توان گفت که از نظر استاندارد در حد قیاس با بهترین بیمارستان ها کشور است و این موارد را باید به مردم بگوییم که در حوزه آب و خاک فقط در باشت، امامزاده جعفر، خان احمد و لیشتر سرمایه گذاری های عظیمی شده است.

وی تصریح کرد: راه طولانی در پیش داریم و کاستی هایی هم در طول مسیر وجود دارند، اما وظیفه داریم به مردم امید دهیم و با قدرت راه خود را ادامه خواهیم داد و کاستی ها را مرتفع خواهیم کرد و در خدمات رسانی به مردم کوتاهی نخواهیم کرد.
استاندار تاکید کرد: از همه مدیران و مسئولان می خواهم که حضور در پروژه ها، سرکشی، نظارت و تسلط برامور کاری را تحت هیچ شرایطی فراموش نکنید که اگر کارشناسان و زیردستان بدانند ما بیداریم، هم با انگیزه کار می کنند و هم درست کار می کنند.
احمدی گفت: مدیری که در چرت باشد، اطلاعاتی نداشته باشد و از مدیران راه دور هم باشد نمی تواند وظیفه خودش را بدرستی انجام دهد و ازچنین مدیری سوءاستفاده خواهند کرد و آن موقع بیت المال ازبین خواهد رفت و ما به اهدافمان نخواهیم رسید.

استاندار افزود: امسال چهلمین ساگرد انقلاب است و دولت هم منابعی خوبی را گذاشته است و موافقنامه ها هم مبادله شد و بویژه در مناطق گرمسیری استان سعی می کنیم اعتبارات را متمرکز سازیم و در فصول دیگر در حوزه راه ها و زیرساخت ها سعی می شود این منابع را به جاهای دیگر نیز اختصاص دهیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مسئولان شهرستانی و استانی از روند چگونگی اجرای سد و نیروگاه چمشیر هم بازدید کردند.
علی محمد احمدی در این بازدید گفت: سد چمشیر جزو اولویت های اقتصاد مقاومتی است که باید هم در استان و هم در سطح ملی مورد توجه ویژه قرار گیرد.

احمدی، هدف از بازدید از سد و نیروگاه چمشیر را برنامه ریزی و به کارگیری همه تلاش‌ها جهت حل همه مشکلات این سد و تسریع در بهره برداری آن دانست.

استاندار در این بازدید از طرح مشکلات این سد در شورای اقتصاد کشور خبر داد و گفت: این موضوع را هفته پیش در نشست با وزیر نیرو مطرح کردم.

احمدی، رایزنی با بانک عامل سرمایه گذار این طرح برای تزریق منابع مالی را از دیگر اقدامات در دست اجرا دانست و گفت: با توجه به مشکلی که بین این سد و تامین اجتماعی وجود دارد به زودی در نشستی با مسئولان تامین اجتماعی کشور و مجموعه شستا موضوع طرح و تصمیمات لازم در خصوص حل معضلات سد اتخاذ خواهد شد.

استاندار افزود: مدیرکل تامین اجتماعی استان برای پیگیری مشکلان کارگران این سد و حل اختلاف میان سد و تامین اجتماعی به گچساران می آمد.

استاندار در نشست با مدیران سد به نمایندگان کارگران از پیگیری ویژه مشکلات کارگران خبر داد و گفت: با تمام توان پیگیر مشکلات آنها خواهم بود.
مدیران برای دفاع از استقلال و عظمت کشور حس خدمتگزاری را در خود تقویت کنند/رفع ناهماهنگی های بین بخشی باعث عبور از مشکلات خواهد شد



تاریخ انتشار : 5 آبان 1397, 19:39



» اخبار مرتبط:

  • اولتیماتوم استاندارفارس به مدیران
  • راک نیوز گزارش می دهد؛ توبیخ مدیر پروژه محور چرام- باشت /هشدار و تذکر جدی استاندار به مدیران پروازی باشت
  • نگاه ویژه دولت به شهرستان‌های کمترتوسعه یافته است
  • رعایت حقوق شهروند را با فعالیت های عمرانی، فرهنگی و اقتصادی در یک سطح می دانم
  • استاندار کهگیلویه و بویراحمد :مدیران جزیره‌ای عمل نکنند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟