مشروح اخبار


» جوابیه بیمارستان بی بی حکیمه(س) گچساران در خصوص یک گزارش+سند



جوابیه بیمارستان بی بی حکیمه(س) گچساران در خصوص یک گزارش/ تقدیر معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از سرپرست مرکز آموزشی و درمانی بی بی حکیمه (س)  جهت کاهش آمار سزارین


در پی انتشار خبری با عنوان"نوزادانی که بر اثر بی مسئولیتی در بیمارستان بی بی حکیمه می میرند/دلایل آمار بالای سزارین در این بیمارستان چیست؟"در سایت خبرآوران، روابط عمومی بیمارستان بی بی حکیمه(س) گچساران جوابیه ای ارایه داد و بر این نکته تأکید کرد که برابر آنالیز و پایش معاونت محترم درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ بیمارستان بی بی حکیمه(س) رتبه اول استان در کاهش آمار سزارین را در نیمه اول سال ۹۷ دارد.
جوابیه بیمارستان بی بی حکیمه(س) گچساران در خصوص یک گزارش+سند

در این جوابیه که روز یکشنبه در اختیار راک نیوز قرار گرفت، به نقل از روابط عمومی بیمارستان بی بی حکیمه(س) گچساران آمده است: 

با سلام و احترام

با عنایت به خبر درج شده در پایگاه خبری خبرآوران (ارسالی از مخاطبین)با عنوان "نوزادانی که بر اثر بی مسئولیتی در بیمارستان بی بی حکیمه می میرند/دلایل آمار بالای سزارین در این بیمارستان چیست؟"

موارد زیرا برای تنویر افکار عمومی ارسال می‌شود:

۱. آمارهای کذب و غیر واقعی در این خبر واقعیت نداشته و برابر آنالیز و پایش معاونت محترم درمان دانشگاه علوم پزشکی استان؛ بیمارستان بی بی حکیمه(س) رتبه اول استان در کاهش آمار سزارین را در نیمه اول سال ۹۷ دارد.

۲. وجود سزارین در بیمارستان تخصصی مادر و کودک نتیجه تشخیص تخصصی پزشکان و مبتنی بر داده های پرونده و به علت در خطر افتادن جان مادر یا نوزاد است.

3. این مرکز درمانی دارای مجرب ترین کارشناسان مامایی و پرستاری در کنار پزشکان مجرب است که اتفاقا از مدرسین دانشگاه و با تجربه بالا هستند.

4. آمارهای اعلام شده در خبر آن پایگاه محترم به هیچ عنوان حقیقت نداشته و مضاف بر اینکه مسلما با عنایت بر تجربه بالا و تجهیزات مناسب بخش nicu  بسیاری از نوزادان نارس و مشکل دار در این بخش به آغوش خانواده رفته اند، البته درصورتیکه نوزادی مشکلات عدیده داشته باشد این مرکز قادر به تغییر ذات نیست و توقع دم مسیحایی داشتن خارج از انصاف است.

شایان ذکر است تعداد نوزادانی که در ماه مهر در این بیمارستان فوت کرده اند ۴ نفر بوده که همگی دچار مشکلات پزشکی بوده‌اند بنابراین آمار ۱۵ نفر !!!! که از جانب این سایت خبری اطلاع رسانی می شود کاملا کذب و قابل دفاع در مراجع قضایی است.

5. این مرکز درمانی ضمن ابراز همدردی با خانواده متوفی؛ در تعجب است که یک سایت خبری بدون هیچ گونه تحقیق و تفحصی از مسئولین این بیمارستان، صحبت‌های یک پدر داغ دیده را که مسلما از روی احساسات گذرا بیان کرده در اذهان عمومی منتشر نموده چراکه این کار باعث ضایع نمودن تمامی زحمت‌های تیم‌های درمانی این بیمارستان می شود .در ضمن تا کنون هیچ گونه شکایتی از جانب این خانواده به مراجع قانونی نرسیده است.

حال که بیمارستان با داشتن بخش‌های فوق تخصصیnicu ، لاپاروسکوپی و هیستروسکوپی و در نهایت ivf به سرعت در حال گام نهادن به جلو است، دور از انصاف است که با دید یک طرفه و بدون تحقیق کافی صحبتی را رسانه ای کرد!

مسلما مسولان حقوقی دانشگاه علوم پزشکی در مراجع قانونی پیگیر انتشار کذب‌های این سایت هستند چراکه این کار نه تنها باعث دلسرد شدن پرستاران و پزشکان این بیمارستان بلکه باعث سلب اعتماد بیماران می شود.

به طور حتم واحدهای نظارتی دانشگاه نظارت مستقیم بر عملکرد بیمارستان دارند و در صورت بروز هر نوع خطایی با افراد خاطی برخورد می‌کنند.

انشاالله که همه ما توفیق خدمت به مردم را داشته باشیم.

به گزارش راک نیوز؛بیمارستان96تختخوابی  بی بی حکیمه(س) گچساران تنها بیمارستان زنان و زایمان و کودک استان713 هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد است.

این بیمارستان اواخر اردیبهشت ماه سال 96باحضور وزیر بهداشت به بهره برداری رسید.

* برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال راک نیوز در تلگرام به نشانی @RAAKNEWS همراه شوید. 



تاریخ انتشار : 6 آبان 1397, 05:59



» اخبار مرتبط:

  • مدیر جدید بیمارستان بی بی حکیمه ( س) گچساران منصوب شد
  • کاهش انجام سزارین با ترویج زایمان طبیعی بدون درد در بیمارستان دهدشت
  • وقتی آمارهای تاجگردون هم شک برانگیز هستند+جزییات
  • برای نخستین بار؛جراحی هیستروسکوپی در بیمارستان بی بی حکیمه (س)گچساران /راه اندازی واحد لاپاروسکوپی،هیستروسکوپی و رزکتوسکوپی +جزییات
  • زایمان سزارین در بیمارستان شهید رجایی گچساران 10 درصد کاهش یافت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود