مشروح اخبار


» دعوت اداره کل انتقال خون استان از مردم جهت اهداء خون



دعوت اداره کل انتقال خون استان از مردم جهت اهداء خون مدیرکل انتقال خون کهگیلویه و بویراحمد از مردم استان خواست تا با حضور در پایگاه های انتقال خون استان بخشی از خون خود را به بیماران نیازمند اهداء کنند.

به گزارش راک نیوز رستم حسن زاده اظهار کرد: هم استان های عزیز میتوانند در یاسوج از ساعت ۸ الی ۱۳، در گچساران از ساعت ۹ الی ۱۲ و در دهدشت از ساعت ۹ الی ۱۱ به مراکز پایگاه های انتقال خون مراجعه و بخشی از خون خود را اهداء کنند.

وی با اشاره به اینکه سالیانه حدود ۱۸ هزار اهدای خون در سطح استان داریم، گفت: در شرایط کنونی با توجه به سرد شدن هوا به طور طبیعی از میزان مراجعه افراد برای اهدای خون کاسته می شود اما از همشهریان و مردم نوعدوست کهگیلویه و بویراحمد تقاضا می شود که در این ایام نیز ما را یاری کنند.

حسن زاده ابراز داشت: تمامی افراد از سن ۲۰ تا ۴۰ سال و سایر افرادی که شرایط اهدای خون را دارند در گروه های خونی مختلف می توانند با مراجعه به مراکز و پایگاه های انتقال خون سراسر استان خون خود را اهدا کنند.

وی گفت: خون اهدایی در اختیار بیماران تصادفی، بیماران تالاسمی که روزانه به خون نیاز دارند ،خانمهای در حال زایمان که سزارین می کنند و بیماران سرطانی که مشکل خونی دارند قرار می گیرد.

حسن زاده افزود: بیماران همیشه و در همه روزهای سال به خون و فرآورده های خون (پلاسما، پلاکت و سلول های بنیادین) نیاز دارند و نباید آن ها را فراموش کنیم.



تاریخ انتشار : 19 آبان 1397, 08:38



» اخبار مرتبط:

  • سرپرست اداره انتقال خون گچساران: بیش‌ از 2 هزار نفر به مرکز انتقال خون گچساران مراجعه کردند
  • اهداء عضو کودک 5 ساله در یاسوج
  • اهدای اعضای جوان " چینی" در یاسوج به پنج بیمار نیازمند زندگی دوباره بخشید
  • در یاسوج اهدای عضو به بیماران نیازمند جان دوباره بخشید
  • اعضای بدن 35 بیمار مرگ مغزی کهگیلویه وبویراحمدی اهدا شده است
  • » اشتراک گزاری خبر



    نظرشما در مورد سیستم؟