مشروح اخبار


» آمادگی کامل شهرداری یاسوج برای برگزاری مراسم سالگرد ارتحال آیت‌الله ملک‌حسینی



ششمین سالگرد ارتحال عالم ربانی مرحوم آیت‌الله سیدکرامت‌الله ملک‌حسینی، نماینده فقید ولی فقیه و همچنین نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری در روز پنجشنبه 24 آبان ماه برگزار می شود.

به گزارش راک نیوز , شهردار یاسوج در نشست شورای اداری شهرستان بویراحمد در خصوص هماهنگی برگزاری این مراسم، آیت الله ملک حسینی (ره) را مظهر شجاعت و دین داری دانست و گفت: همواره صاحب نظران و تریبون‌داران اذعان دارند که خوش‌بحال شماها که استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین روحانی شجاعی داشت.

نستهن مقدم تصریح کرد: باید ترتیبی اتخاذ شود تا بزرگان، ریش سفیدان و افرادی که شناخت کاملی دارند، خاطرات خود را از آیت الله ملک حسینی (ره) بازگو کنند.

وی افزود: برگزاری بزرگداشت آن عالم جلیل القدر باید از تشکیلات اداری صرف خارج شود و این مراسم را نیز باید مردمی کنیم و مردم هم مشارکت داشته باشند.

مقدم با بیان اینکه حضرت آیت الله ملک حسینی (ره) بر گردن همه ماها حق دارند، گفت: شهرداری یاسوج با تمام توان برای برگزاری این مراسم پای کار هست.

شهردار یاسوج تاکید کرد: با توجه به اینکه شهرداری های استان بضاعت مالی کافی ندارند، درخصوص همه وظایفی که به شهرداران استان محول می شود از سوی شهرداری یاسوج اقدام خواهد شد.



تاریخ انتشار : 20 آبان 1397, 12:04



» اخبار مرتبط:

  • تاریخ برگزاری مراسم سالگرد رحلت آیت‌لله ملک‌حسینی مشخص شد
  • اربعین آیت‌الله ملک‌حسینی 21 آذر ماه برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم تودیع و معارفه شهرداران سی‌سخت+زمان ومکان مراسم
  • نشست کمیته علمی کنگره آیت‌الله ملک حسینی(ره) در دانشگاه یاسوج برگزار شد
  • به مناسبت سالروز فتح خرمشهر؛ مانورآمادگی سازمان ها و مدیریت های شهرداری یاسوج برگزار شد
  • » اشتراک گزاری خبر



    نظرشما در مورد سیستم؟