مشروح اخبار


» بی‌توجهی مدیران نسبت به نشست های انجمن کتابخانه‌ها/تکرار مصوبه‌های بی‌عمل هدر رفت وقت است



رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه، گفت: مدیران عضو انجمن کتابخانه‌های عمومی به نشست‌های این انجمن بها نمی‌دهند.

به گزارش راک نیوز ، سید ایرج کاظمی‌جو ظهر امروز در نشست انجمن کتابخانه‌ها و کمیته مطالعه مفید شهرستان، از بی‌توجهی مدیران عضو نسبت به نشست‌های انجمن انتقاد کرد و گفت: انجمن کتابخانه‌ در نگاه این مدیران حائز اهمیت نیست.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه، تصریح کرد: در نشست گذشته این انجمن، فرماندار به نماینده مدیران تذکر داده بود اما در این نشست هم می‌بینیم مدیری شرکت نکرده و نماینده فرستادند.

کاظمی‌جو، با بیان اینکه بخش زیادی از وقت نشست به بررسی مصوبه‌های تکراری اختصاص داده می‌شود، گفت: وقتی یک موضوعی مصوب می‌شود یا عملی شده یا نشده که در چرایی عدم اجرایی شدن مصوبه باید علامت سؤال گذاشت.

وی، با اشاره به اینکه بحث سهم نیم درصد کتابخانه‌ها از درآمد شهرداری موضوع ثابت انجمن شده است، گفت: این موضوع قانونی یک بار برای همیشه به نتیجه برسد تا مجبور نباشیم در همه نشست‌ها روی این موضوع بحث کنیم.

کاظمی‌جو، افزود: انجمن مطالعه مفید نشستی برای تبادل‌نظر و ارائه راهکار پیرامون چگونگی ارتقای سرانه مطالعه و ترغیب به کتابخوانی است، دیگر بحث‌ها بین ادارات حل و فصل شود و به این نشست کشانده نشود.

این مسؤول، اظهار داشت: ایده، طرح و خلاقیت در روی آوردن به مطالعه را می‌توان از مغازه‌ها شروع کرد؛ در واحدهای فروش پر رفت و آمد هر صنفی، ایستگاه مطالعه‌ای نصب  و بخش مجزایی از کتاب‌ها در معرض دید مشتریان قرار داده شود تا با مطالعه آن نسبت به خرید و کتابخوانی ترغیب شوند.



تاریخ انتشار : 20 آبان 1397, 12:58



» اخبار مرتبط:

  • کمبود116 هزار جلد کتاب در کتابخانه های مدارس گچساران
  • جلسه انجمن کتابخانه های عمومی کهگیلویه برگزار شد/تصاویر
  • تجهیز کتابخانه دولت‌آباد یاسوج
  • انجمن اهل قلم در کهگیلویه راه‌اندازی شد+اسامی
  • غیبت شهردار و اعضای شورای شهر دهدشت در نشست شورای فرهنگ عمومی/بی توجهی به مصوبه های زیبا سازی شهر/ممنوعیت نصب بنر اموات در دهدشت اجرای نشد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟