مشروح اخبار


» انجمن اهل قلم در کهگیلویه راه‌اندازی شد+اسامی



عصر امروز با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و جمعی از اعضای سابق انجمن اهل قلم این شهرستان هیئت امنای جدید انجمن اهل قلم کهگیلویه مشخص شد.


عصر امروز با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و جمعی از اعضای سابق انجمن اهل قلم این شهرستان هیئت امنای جدید انجمن اهل قلم کهگیلویه مشخص شد.

به گزارش راک نیوز ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه در این نشست اظهار داشت: اعضای فعال انجمن با همفکری و به صورت توافقی مسئولیت‌های هیئت امنا را بر عهده گرفتند.

سید ایرج کاظمی جو گفت:  با توجه به اینکه اعضای انجمن اهل قلم شهرستان همه از اساتید،محققان،پژوهشگران، فرهنگیان و نخبگان شهرستان تشکیل می‌شوند، انتظار می‎رود برنامه‌های تاثیرگذاری با موضوعات علمی،فرهنگی، پژوهشی و آموزشی با دعوت از علاقه مندان با موضوعات خاص و مورد توجه مخاطبان برگزار نمایند.

وی تصریح کرد: هیئت امنا باید تا 6 ماه آینده نسبت به عضوگیری و فعال نمودن مجدد این انجمن اقدام کند.

کاظمی جو عنوان کرد: اعضای هیئت امنا انجمن اهل قلم کهگیلویه، علی سینا برقک  به سمت رئیس، امید علی نوروزی دبیر، صادق دوپیکر منشی، اکبر غندی خزانه دار و سید خدارحم تقوی نژاد  به عنوان بازرس مشخص شدند.

وی هدف از تشکیل این انجمن را استفاده از توان نویسندگان وپژوهشگران شهرستانی در زمینه‌های مختلف علمی،فرهنگی،آموزشی و پژوهشی عنوان کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه همچنین ایجاد جو صمیمی و سالم، بدون حاشیه و وابستگی سیاسی‌ـ ‌اجتماعی و کشف، پرورش و معرفی استعدادهای جوان در شهرستان‌ و برگزاری برنامه‌ها و همایش‌های به صورت شهرستانی واستانی را از دیگر اهداف تشکیل این انجمن برشمرد.

کاظمی جو خاطرنشان کرد: امید می‌رود با راه‌اندازی این انجمن شاهد پیشرفت و توسعه مسائل فرهنگی در شهرستان باشیم.



تاریخ انتشار : 12 مرداد 1394, 23:49



» اخبار مرتبط:

  • هیأت امنا ورئیس جدید انجمن شعر وادب شهرستان کهگیلیویه انتخاب شدند
  • اولویت ارشاد درسال92 برگزاری کارگاه های آموزشی است
  • جای خالی بانوان درانجمن خبرنگاران گچساران!+نتیجه انتخابات
  • دورکندتدبیر درکهگیلویه/بعد از هشت ماه رئیس جدید فرهنگ و ارشاد کهگیلویه معرفی شد
  • تجهیز کتابخانه دولت‌آباد یاسوج
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟