مشروح اخبار


» اولویت ارشاد درسال92 برگزاری کارگاه های آموزشی است



یکی از مشکلات اساسی در این زمینه ساماندنی و هویت بخشی به برخی انجمن های غیرفعال در استان بوده است.

معاون فرهنگی ومطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد گفت: اولویت اصلی این اداره کل در سال آینده برگزاری نشست های تخصصی ، کارگاه های آموزشی و تقویتی برای انجمن های فعال در استان است.

 

به گزارش خبرنگار ما، ˈکرم الله محمد پورˈ روز یکشنبه در نشست هم اندیشی روسای انجمن های مختلف هنری ، فرهنگی و ادبی کهگیلویه وبویراحمد، افزود: یکی از مشکلات اساسی در این زمینه ساماندنی و هویت بخشی به برخی انجمن های غیرفعال در استان بوده است.

وی بیان کرد: اداره کل ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد از حدود یک سال گذشته اقدامات و کارهای زیربنایی خوبی را در راستای ساماندهی و شکل دهی منظم انجمن های هنری ، فرهنگی و ادبی انجام داد.

محمد پور تشکیل خانه مطبوعات ، افتتاح سرای روزنامه نگاران ، ساماندهی خبرنگاران فعال در حوزه نشریات ، سایت های خبری را از مهمترین اقدامات اساسی در حوزه مطبوعات و رسانه اعلام کرد.

وی تشکیل انجمن داستان را برای اولین بار در سطح کشور ، برگزاری جشنواره ها و همایش های استانی ، منطقه ای و ملی در حوزه شعر ، ادب ، داستان و فیلم را از دیگر اقدامات و کارهای فرهنگی مثبت اداره کل ارشاد این استان در یک سال گذشته اعلام کرد.

محمد پور اظهار کرد: البته بسیاری از این اقدامات در نتیجه تلاش ، همدلی و همکاری انجمن های مختلف در استان بوجود آمده است.

وی با بیان اینکه تخصیص اعتبار به انجمن های فعال بر اساس ارایه برنامه های علمی و اجرایی خواهد بود بر لزوم اهتمام ویژه انجمن ها به کارهای علمی و اجرایی تاکید کرد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویراحمد نیز در این نشست خواستار تشکیل و فعال شدن برخی انجمن های علمی ، فرهنگی و ادبی در سطح این شهرستان شد.

ˈسالار احمدیˈ افزود: یکی از ماموریت ها و سیاست های اصلی ارشاد اسلامی حمایت از انجمن های مختلف فرهنگی ، هنری و ادبی وکمک به فعالیت های هنرمندان در حوزه های مختلف است.ایرنا



تاریخ انتشار : 3 دی 1391, 22:34



» اخبار مرتبط:

  • شاعره کهگیلویه و بویراحمدی رتبه اول کشور
  • برگزاری جشنواره شعر با عنوان هفته شعر زاگرس در کهگیلویه و بویراحمد
  • جشنواره شعر زاگرس باحضور وزیر ارشاد در یاسوج برگزار می شود
  • مخالفت ‌ارشاد ‌با تغییر کاربری سینمای گچساران‌
  • رونمایی از تمبر، پوستر و فیلم مستند زندگی آیت الله ملک حسینی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟