مشروح اخبار


» ۱۲۵ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه درگردش به واحدهای تولید



جعفر گوهرگانی در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان از پرداخت ۱۲۵میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش به پنج واحد صنعتی بزرگ و فعال استان برای تولید و ایجاد اشتغال پایدار خبر داد.

به گزارش راک نیوز وی با اشاره به اینکه، جذب سرمایه گذاری های جدید، شناسایی ظرفیت ها و رفع مشکلات راهکاری برای رونق تولید است، افزود: برای استفاده بهینه از منابع مالی باید بررسی کرد که کدام بخش کشاورزی، صنعت و خدمات برای سرمایه گذاری بازدهی بیشتری خواهد داشت.

گوهرگانی بیان کرد: در شرایط کنونی بانک ها باید تعامل بیشتری با تولید داشته و به منظور تامین سرمایه در گردش و تسهیلات لازم واحدهای تولیدی، کارها را با کارشناسی و با توجه به شرایط روز بررسی کنند.

وی بیان کرد: سرمایه گذاری زمانی موثر خواهد بود که در حوزه های مختلف معدنی، کشاورزی، صنعتی و تجارت به ظرفیت های اشتغالزایی توجه شود و با تزریق منابع مالی اندک بتوان بهترین تولید وبیشترین اشتغال را داشت.

گوهرگانی تاکید کرد: از کارکرد ستاد تسهیل، رفع موانع و رونق تولید استان گزارشی تهیه و در جلسه بعد اعلام شود و بازدید میدانی از واحدهای تولیدی در استان آغاز شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری در خصوص توزیع سبوس در استان هم گفت: تمام کارخانجات تولید آرد استان صد درصد سبوس تولیدی خود را در اختیار جهاد کشاورزی برای توزیع قرار دهند.

گوهرگانی تصریح کرد: هرگاه که استان نیاز کمتری به سبوس داشت جهاد کشاورزی یک ماه قبل به این کارخانجات میزان مازد نیاز استان را اعلام نمایند تا آنها برای سبوس خود فکری کنند.

در این نشست همچنین با حضور مالکین تعداد شش طرح تولیدی مشکلات آنها مورد بررسی قرار گرفت.



تاریخ انتشار : 21 آبان 1397, 10:24



» اخبار مرتبط:

  • رفع مشکلات سرمایه گذاران حقیقی دردستور کار قرار گیرد
  • همه مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید باید اجرا شود
  • استاندار: تسهیل در ارائه تسهیلات توسط بانک‌های کهگیلویه و بویراحمد ضروری است
  • تسهیلات تا سقف 10 میلیارد تومان برای واحدهای تولیدی فعال کهگیلویه و بویراحمد
  • معاون اقتصادی استاندار: بهره برداری و کلنگ زنی 152 طرح اقتصادی در استان/ توسعه صادرات غیرنفتی یکی از اولویت های اصلی در کهگیلویه و بویراحمد است
  • » اشتراک گزاری خبر



    نظرشما در مورد سیستم؟