مشروح اخبار


» سامانه سامد صدای مردم است/ ضرورت حمایت از افکار عمومی



مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: سامانه سامد صدای مردم است و باید توجه ویژه ای به آن داشت.

به گزارش راک نیوز ، محمود مومن نسب  در نشست شورای مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استان، افزود: مسئولین سامانه سامد را به عنوان صدای مردم مورد توجه ویژه قرار دهند و باید نسبت به تحقق هدفگذاری های این حوزه اقدام شود.

مومن نسب با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه ها باید بازرسین، حساب رسان، حوزه حقوقی و عملکرد را در جلسات بکار بگیرند، عنوان داشت: باید در جلسات از ظرفیت این نیروها بهره برد و تحقق توسعه اهداف را داشته باشیم.

مومن نسبت با تاکید بر نقش نیروهای حوزه بازرسی، حقوقی، حسابرسی و عملکرد در دستیابی به اهداف، عنوان داشت: انتظارات مردم از ما بالاست و باید تلاش کنیم که تاثیر مناسبی در رفع مشکلات داشته باشیم.

مدیرکل بازرسی استانداری با بیان اینکه باید حمایت از افکار عمومی به شکل مطلوب را داشته باشیم، گفت: باید به شکلی گام برداریم که مردم با حضور حوزه بازرسی، حراست و نظارت ها احساس امنیت داشته باشند.

مومن نسب تصریح کرد: پوشش مناسب جامعه هدف و تحقق خروجی محوری در اهداف مورد تاکید است و هدف اصلی ما روی اصل پاسخگویی قرار دارد.

وی افزود: پاسخگویی مناسب و رفع ابهام در محورهای مختلف ضروری است.



تاریخ انتشار : 27 آبان 1397, 09:42



» اخبار مرتبط:

  • استاندار کهگیلویه و بویراحمد روز شنبه بیستم مردادماه از طریق سامانه سامد پاسخگوی هم استانیها خواهد بود
  • پاسخگویی مستقیم استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مسائل و مطالبات مردم با حضور در مرکز ارتباطات مردمی سامد
  • مدیران استان باید پاسخگوی مطالبات به حق مردم باشند
  • مدیرکل جدید بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد
  • ضرورت توزیع گوشت مرغ منجمد به شکل روزانه در استان
  • » اشتراک گزاری خبر



    نظرشما در مورد سیستم؟