مشروح اخبار


» در نشست خبری شهردار و شورای شهر دهدشت با رسانه ها چه گذشت



عصر امروز نشست خبری شهردار و معاونان شهرداری  دهدشت و اعضای شورای شهر با رسانه ها در سالن کنفرانس امور صنفی دهدشت برگزارشد.


به گزارش راک نیوز،شهردار دهدشت گزارش عملکرد یک ساله شهرداری را تشریح کرد و گفت : آنچه امروز بدان رسیدیم و اگر موفقیتی به دست آمده نتیجه کار و تلاش پرسنل خدوم شهرداری و همراهی اعضای شورای شهر دهدشت است.

اسفندیار برخه گفت : در شرایطی شهرداری دهدشت را تحویل گرفتیم که قریب ۱۳ ونیم میلیارد تومان بدهی داشتیم که توانستیم با کاهش هزینه ها و محقق شدن بودجه قریب ۴ میلیارد از این بدهی را تعین تکلیف کنیم و الحمدالله در حوزه پرداخت حقوق منظم پرسنل مشکلی نداریم و با اعمال طرح طبقه بندی علاوه بر افزایش حقوقی با میانگین ۵۰۰هزار تومان امنیت شغلی نیز برای برخی کارکنان و کارمندان شهرداری ایجاد کردیم.

شهردار دهدشت در مورد نیروی انسانی و مازاد نیز گفت : قطعا نمی توانیم نیروهای مازاد را اخراج کنیم اما سعی میکنیم با مدیریت صحیح و درست حداکثر استفاده از توان آنها را ببریم .

برخه ادامه اداد ؛ بودجه سال ۹۶ شهرداری نزدیک ده میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان بوده که توانستیم با تلاش اعضای محترم شورا ۵۷ درصد بودجه را محقق کنیم و انشالله در شش ماه دوم نیز باقی آن را محقق خواهیم کرد.

شهردار دهدشت گریزی به هزینه های شهرداری در حوزه عمران پرداخت و گفت : در سال گذشته سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در حوزه عمران در بخش های جدول گذاری ،پل فلزی و سایر موارد هزینه کردیم و در بخش زیر سازی و آسفالت ۱۴۰ هزار متر مربع در سطح شهر کار شده است .

برخه با یاداوری همکاری با میراث فرهنگی و گردشگری نیز گفت : ۱۰ چشمه دستشویی در پارک بلاد شاپور و پارک اسکان با همکاری میراث فرهنگی و گردشگری احداث شد .

وی همچنین گفت : در بخش عمران و در حوزهای پارک محله ای ،پوشش سیل بند ،موزاییک فرش کارهای مهمی صورت گرفت که انشالله در طول سال و سال آتی نیز ادامه خواهد یافت.

شهردار دهدشت به موضوع مهم کشتارگاه دهدشت پرداخت و گفت : ۹۵درصد کارهای این مرکز که مشترک بین شهرستان کهگیلویه و چرام است انجام شده و در قسمت های دیوار کشی و آسفالت و تجهز ماشین حمل، سردخانه و اتاق انتظار و سایر قسمت های کارهای خوبی انجام گرفت که  مشکل خاصی نداریم و فقط قسمت آسفالت مانده که با توجه مشترک بودن آن با چرام مقرر شد توسط شهرداری چرام آسفالت شود.

برخه افزود : پمپ گاز سی ان جی دهدشت بعد از دوسال تعطیل بودن فعال شده و اکنون در مدار استفاده قرار دارد و کارخانه سنگ شکن شهرداری که می توانست بخش عمده ای از هزینه های شهرداری را رفع کند به دلیل گران بودن قطعات فقط احتیاجات شهرداری را رفع می کند که معتقدیم کار خوب و ارشمندی است.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود به موضوع مهم فرهنگ و ورزش پرداخت و گفت : باور داریم تیم هندبال فرازبام خائیز تیم شهرمان است و افتخاری است برای شهرمان بخاطر همین سعی کردیم بخشی از هزینه های این تیم را تامین کنیم و امیدواریم نه تنها شهرداری که همه ی ادارات به یاری این تیم محبوب بیایند.

شهردار دهدشت به موضوع اتوماسیون اداری و تلفن گویای  ۱۳۷ پرداخت و گفت : همه ی هزینه های اتوماسیون اداری و سخت افزارهای لازم آن خریداری شده و فقط بخش آموزش نیروی انسانی مانده که منتظریم کارشناس بیاید و کار را رسما شروع کنیم.در قسمت امنیت ساختمان با تجهیز ساختمان و انبار فضای سبز به دوربین های مدار بسته و ملبس شدن کادر نگهبانی به لباس فرم مخصوص قدم های ارزشمندی برداشتیم.

به گزارش “راک نیوز” ، در ابتدای این برنامه محمد حسین جمشیدی رئیس شورای شهر دهدشت با تقدیر از خبرنگاران و رسانه ها به عنوان یاوران شورای شهر و شهرداری گفت : از ابتدای تشکیل شورای جدید انرژی ما وقت کمتر شدن هزینه و جبران کاستی های گذشته شده و بدهکاری شهرداری دهدشت به مبلغ حدود ۱۳ و نیم میلیارد تومان خود به تنهای گویای خیلی از مشکلات شهرداری و شورای شهر دهدشت می باشد.جمشیدی با مهم شمردن مقوله فرهنگ گفت : همه نوع همکاری با اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی دهدشت چه در زمان جشنواره فیلم کوتاه و چه برگزاری تئاتر داشتیم و انشالله این همکاری ها ادامه خواهد یافت.

رئیس شورای شهر دهدشت فرهنگ سازی را ارزشمند شمرد و گفت : قطعا باور داریم فرهنگ سازی و نهادینه کردن فرهنگ باید از سن خردسالی صورت گیرد و همکاری خوبی با آموزش و پرورش و انجمن های مردم نهاد داشته و داریم.وی طرح های تفکیک زباله ،پاکسازی نمادین و توزیع کیسه های پارچه ای از جمله این موارد شمرد و خواستار همکاری همه نهاد از جمله محیط زیست ،آموزش وپرورش ،رسانه ها و انجمن های مردم نهاد شد.

در پایان این برنامه از دو نفر از پرسنل شهرداری دهدشت با اهدا لوح سپاس تجلیل شد.

نکته قابل ذکر در این نشست حضور همه ی اعضای شورای شهر ،معاونین شهرداری که در وقت مناسب پاسخگویی برخی سوالات بودند ،مشاوران شهردار دهدشت بود که اقدام جالب و ابتکاری خوبی بوده که نشان از اهمیت بحث ارزش شمردن بحث مطالبه گیری و تقویت ان در درون جامعه است.حضور رسانه های مختلف و سوالات بی پرده و شفاف و پاسخ های مناسب شهردار ،رئیس شورای شهر و سخنگوی شورا از دیگر نکات قابل ذکر در این نشست بود.

 



تاریخ انتشار : 27 آبان 1397, 19:44



» اخبار مرتبط:

  • شهردار دهدشت : روزانه بیش از 70تن زباله در دهدشت تولید می‌شود
  • شهرداری دهدشت 50 میلیارد ریال بدهی دارد
  • هزینه‌کرد 11 میلیارد ریالی شهرداری دهدشت در اجرای پروژه‌های عمرانی
  • همایش روز زمین پاک در دهدشت برگزار می شود/ زمان و مکان
  • چهره ی محبوب اصلاحات شهردار دهدشت شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟