مشروح اخبار


» اجرای برنامه های با کیفیت و با رویکرد مردمی در هفته بسیج



فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از هدفگذاری و اجرای برنامه های با کیفیت و با رویکرد مردمی در هفته بسیج خبر داد.

به گزارش راک نیوز ، سرهنگ حمید خرمدل ظهر دوشنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به برنامه های هفته بسیج، افزود: اجرای برنامه های با کیفیت و با رویکرد مردمی در هفته بسیج هدفگذاری شده است.

خرمدل گره گشایی از مشکلات و خدمت به مردم را از نیازهای خروجی برنامه ها دانست و گفت: یادواره شهدا، عطرافشانی گلزار شهدا، سرکشی از خانواده شهدا از جمله هدفگذاری های هفته بسیج است و همچنین در هفته بسیج افتتاح پروژه های مختلف عمرانی را خواهیم داشت.

خرمدل با اشاره به تشکیل بسیج، تصریح کرد: از بدو پیروزی انقلاب، با تدابیر حکیمانه امام خمینی(ره)، نهادهای مختلفی پایه ریزی شده که یکی از درخشان ترین، موفق توین و مهمترین تشکیلات بعد از انقلاب، بسیج مستضعفین بود.

فرمانده سپاه فتح استان با بیان اینکه ندای انقلاب ما در آمریکای لاتین نیز طنین انداز است، عنوان داشت: تصور دشمنان بر این بود که صدور انقلاب ما بر پایه جنگ و خون ریزی است و این در حالی است که تفکر و فرهنگ انقلاب ما در حال صدور به جهان است.

خرمدل خاطرنشان کرد: در سوریه و یمن نیز تفکر، اعتقاد و باور انقلابی و بسیجی نشر پیدا کرده و در برابر دشمنان ایستاده اند.

فرمانده سپاه فتح استان گفت: قطره قطره خون شهیدان ما بنیان های استکبار را از بین می برد و آمریکا در داخل و خارج از کشورش به معنای واقعی تحقیر شده و این از مزایای صدور انقلاب است.

خرمدل با اشاره به پوشش سازمان یافته ۵۰ درصد جمعیت استان در قالب بسیج، گفت: امروز قریب به ۵۰ درصد جمعیت استان به شکل سازمان یافته عضو اقشار مختلف بسیج هستند و ما با افتخار می گوییم که ۱۰۰ درصد جمعیت این استان بسیجی است.

خرمدل خاطرنشان کرد: مقاومت و استقامت کشور ما مبتنی بر فرهنگ بسیجی است و این تفکر الگوی جوانان همه عالم است.

خرمدل با اشاره به چهل سالگی انقلاب، گفت: ۴۰ سال از عمر با برکت انقلاب می گذرد و ما مجبوریم این چهل سال را با رژیم منحوس طاغوت مقایسه کنیم و طی دوران طاغوت در استان هیچ اقدامی انجام نگرفته بود و باید خدمات انجام گرفته در حوزه های مختلف پس از انقلاب برجسته و تبیین شود.

خرمدل با بیان اینکه دشمن برنامه های مختلفی برای ضربه زدن به انقلاب دارند، گفت: ‌ما به عنوان سرباز نظام و انقلاب باید وظیفه خود را به مشکل مناسبی اجرایی و عملیاتی کنیم و در مقابله توطئه دشمنان با ایستیم.

وی با اشاره به اجرای ۱۶۶۳ ‌پروژه در حوزه بسیج از هزینه کرد ۲۵ میلیارد تومان در این حوزه خبر داد و گفت‌: پوشش خدمات عمرانی ۵ ‌روستا نیز به شکل ویژه عملیاتی شده است.

خرمدل از ساخت ۸۰۰ واحد مسکن مددجویی به شکل مشارکتی خبر داد و بیان دشت: در همین راستا تا بهمن ماه سال جاری ۳۰۰ واحد آماده بهره برداری شده و ساخت و تکمیل سایر واحد ها نیز تا تیرماه سال ۹۸ در دستور کار قرار دارد.



تاریخ انتشار : 28 آبان 1397, 08:50



» اخبار مرتبط:

  • نشست خبری فرمانده سپاه شهرستان کهگیلویه با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج
  • برنامه های هفته بسیج با شعار«بسیج مظهر مردم‌سالاری دینی» اعلام شد
  • برنامه‌های هفته بسیج کهگیلویه تشریح شد
  • دانشجویان بسیجی محور حرکت های علمی،فرهنگی و سیاسی در جامعه هستند
  • ویژه برنامه‌های ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه به مناسبت دهه فجر تشریح شد
  • » اشتراک گزاری خبر



    نظرشما در مورد سیستم؟