مشروح اخبار


» تغییر در شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت/انتصاب سرپرست جدید در غیاب نماینده کهگیلویه بزرگ



با حکم مدیرعامل شرکت گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان ، آقای مهندس محمدرضا صاحب نسق به عنوان سرپرست شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت منصوب شد.


با حکم مدیرعامل شرکت گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان ، آقای مهندس محمدرضا صاحب نسق به عنوان سرپرست شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت منصوب شد.

به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت، در حکم رسول اشرف زاده خطاب به محمدرضا صاحب نسق آمده است:

"نظر به مراتب تعهد ، تخصص، توانمندی و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان به سمت سرپرست شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت (سهامی عام) منصوب می گردید.

امید است با توکل به خداوند تبارک و تعالی، بهره گیری از تمامی ظرفیت و توانمندی های موجود و تعامل با اعضای محترم هیات مدیره و کارکنان صدیق و وظیفه شناس آن شرکت محترم در انجام امور محوله و تحقق اهداف عالیه شرکت موفق و موید باشید.

از حضرت احدیت توفیق جنابعالی در ایفای نقش و وظایف محوله را مسئلت دارم."

سوابق آقای صاحب نسق بسیاردرخشانتر وباتجربه تر در زمینه پتروشیمی وصنعت می باشدازجمله:مدیرعاملی پتروشیمی خراسان،مدیرعاملی پتروشیمی آریانس فیلیپین ومدیرعاملی پتروشیمی بوعلی دررزومه خوددارد.

همچنین در این حکم از زحمات و خدمات شایسته آقای محمدرضا یزدانی کاشانی در طول تصدی مسئولیت مدیرعاملی شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت تشکر و قدردانی شده است. متن حکم به پیوست می باشد.

تودیع ومعارفه روز سه شنبه مورخه 97/8/29 باحضورنمایندگان هلدینگ خلیج فارس،مدیرعامل سرمایه گزاری ایرانیان و در غیاب نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس در سالن کنفرانس پتروشیمی دهدشت واقع درتهران برگزار گردید.

 از اینکه دراین تغییربا نماینده هماهنگی شده یا نه اطلاع دقیقی نیست اما امیدواریم منتج به بهبود وضعیت پتروشیمی دهدشت شود و از خبردار های سردار نتیجه قابل لمسی در سرنوشت پتروشیمی حاصل گردد.

تغییر در شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت/انتصاب سرپرست جدید در غیاب نماینده کهگیلویه بزرگ



تاریخ انتشار : 29 آبان 1397, 21:58



» اخبار مرتبط:

  • مسعودکرباسیان مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران می شود
  • مسعودکرباسیان مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران می شود
  • طی حکمی: یک کهگیلویه و بویراحمدی معاونت امور اداری طرح آمونیاک و اوره پتروشیمی هنگام شد
  • کانال تلگرامی عدل هاشمی و خبری خوش
  • رئیس روابط عمومی شرکت هلدینگ خلیج فارس:دمای مخازن کروی پتروشیمی بوعلی تحت کنترل است
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟