مشروح اخبار


» رئیس روابط عمومی شرکت هلدینگ خلیج فارس:دمای مخازن کروی پتروشیمی بوعلی تحت کنترل است



رئیس روابط عمومی شرکت هلدینگ خلیج فارس گفت: با اقدامات انجام شده از سوی نیروهای آتش نشانان، نیروهای امدادی و منخصصان، دمای مخازن کروی شرکت پتروشیمی بوعلی تحت کنترل است.


رئیس روابط عمومی شرکت هلدینگ خلیج فارس:دمای مخازن کروی پتروشیمی بوعلی تحت کنترل است

رئیس روابط عمومی شرکت هلدینگ خلیج فارس گفت: با اقدامات انجام شده از سوی نیروهای آتش نشانان، نیروهای امدادی و منخصصان، دمای مخازن کروی شرکت پتروشیمی بوعلی تحت کنترل است.

عبدالرسول دشتی افزود: تمرکز فعلی مسئولان در مهار کامل آتش سوزی پتروشیمی بوعلی سینا است و پس از مهار آتش، کمیته اجرایی علت اصلی حادثه را بررسی و اعلام می کند. وی اظهار داشت: در تماس با مدیر عامل شرکت پتروشیمی بوعلی سینای منطقه ویژه پتروشیمی بندر ماهشهر، این اطمینان داده شد که دمای مخازن کروی این شرکت تحت کنترل است. دشتی اضافه کرد: هم اکنون خودروهای آتش نشانی با آمادگی کامل در محل حادثه حضور دارند و در انتظار تمام شدن سوخت درون مخزن هستند.

گفتنی است شرکت پتروشیمی بوعلی سینا که در زمینی به مساحت ٣٦ هکتار در شمال غربی خلیج فارس در استان خوزستان، در منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر واقع شده است، دیروز چهارشنبه ١٦ خرداد دچار حریق شد.

هم اکنون زبانه آتش در بلندترین برج پتروشیمی کشور که در پتروشیمی بوعلی سینا قرار دارد مهار شده اما آتش در مخزن این پتروشیمی که صبح امروز مهار شده بود بار دیگر زبانه کشید. تلاش آتش نشانان برای خاموش کردن این مخزن که حاوی خوراک نفتاست ادامه دارد.




تاریخ انتشار : 17 تیر 1395, 23:36



» اخبار مرتبط:

  • آتش‌سوزی در بزرگترین مجتمع پتروشیمی ایران /تازه ترین آمار کشته شدگان حادثه
  • کانال تلگرامی عدل هاشمی و خبری خوش
  • قیمت گاز ۳ برابر می‌شود
  • تمامی کشته شدگان کارکنان آتش نشانی هستند+اسامی قربانیان ومجروحان با درصد سوختگی
  • تازه ترین اخبار از انفجار در پتروشیمی عسلویه
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟