مشروح اخبار


» آقاي احمدي‌نژاد شما رئيس‌جمهور کشور هستيد!



بازار ارز به قدري نابسامان است که بسياري انتظار داشتند نشست خبري آقاي احمدي نژاد به جلسه تبيين سياست‌هاي ارزي دولت و اعلام راهبردها و برنامه هاي عملياتي که دولت براي آرام کردن فضاي کشور طراحي کرده است تبديل شود اما....

ظاهرا آقاي احمدي نژاد يک نکته مهم را فراموش کرده اند و آن اين است که ايشان رئيس جمهور کشور و عالي ترين مقام در حوزه اجرا مي باشند اينکه يک نفر مصاحبه اي کند يا فلان خبرگزاري خبري را در سايتش بگذارد يا رسانه اي ديگر پيامکي را بفرستد يا.... هيچ کدام پاسخ به اين سوال عادي و البته بسيار مهم مردم نيست که دولت براي حل وضعيت موجود به جاي حرف هاي تکراري چه "برنامه" و "طرح جديدي" براي آينده دارد. افکارعمومي وقتي مي‌بيند دولت به جاي برنامه هاي اعتماد بخش فقط وعده و صحبت هاي کلي که بارها نيز تکرار شده است به افکار عمومي ارائه مي کند و زماني که به دليل تصميمات عجيبي مانند قطع ناگهاني ارائه ارز بدون داشتن برنامه اي جامع براي آينده، بازار ارز، فکر مي کند(درست يا نادرست) دولت خود به دنبال افزايش قيمت دلار است، هيچ گاه نمي تواند بپذيرد همه در اين انفجار قيمت ارز نقش دارند جز دولت که مسئول ترين دستگاه کشور در اين موضوع محسوب مي شود.

وزير محترم اقتصاد که اتفاقا سخنگوي اقتصادي دولت نيز هست به صورتي کاملا شفاف درباره کنترل بازار ارز از خود رفع مسئوليت کرد اما آيا آقاي رئيس جمهور نيز مي توانند بعد از مدت ها چشم انتظاري مردم، نشست خبري که بسياري به آن اميد بسته اند را تبديل به حمله به افراد و ديگر بخش هاي نظام کنند و نسبت به مسئوليت اصلي خود که روشن کردن برنامه ها و راهکارهاي دولت است بي توجه باشند. واقعيت اين است که هم بخش توليد و هم مردم در وضعيت سختي قرار دارند و متاسفانه اين هم يک واقعيت تلخ است که باور اکثريت مردم (که ما هم به دلايلي روشن با اين باورهم عقيده ايم) اين است که وضعيت موجود بيشتر خودساخته و کمتر متاثر از تحريم هاي بين المللي است.

انتظار مردم از آقاي احمدي نژاد فقط يک نکته است و آن اين است که ايشان فراموش نکنند که رئيس جمهور کشور هستند و رئيس قوه مجريه.

نويسنده: محمدسعيد احديان




تاریخ انتشار : 12 مهر 1391, 06:28



» اخبار مرتبط:

  • احمدي نژاد به دنبال تسويه حساب سياسي است
  • چه کسي پاسخگو است؟
  • چرا از احمدي‌نژاد انتقاد نکنيم؟
  • جديدترين سخنان رحيم مشايي:گاهي براي احمدي نژاد گريه مي‌کنم
  • تحليل خاتمي درباره پايان دوره رياست جمهوري احمدي نژاد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟