مشروح اخبار


» آیین رونمایی از ۸ کتاب با محوریت دفاع مقدس در شهر یاسوج



جانشین فرماندهی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در آیین رونمایی از ۸ کتاب با محوریت دفاع مقدس در شهر یاسوج عنوان کرد:  ثبت، تبیین و انتقال خاطرات، رشادت ها و فداکاری های شهدا و ایثارگران برای نسل جوان و نسل های آینده ضروری است.

به گزارش راک نیوز ، سرهنگ جهانگیر انصاری عصر سه شنبه در آیین رونمایی از ۸ کتاب با محوریت دفاع مقدس در شهر یاسوج، افزود: حیف است گنجی که نهفته در سینه یادگاران دفاع مقدس بود، به رشته تحریر درنیاید.

انصاری انتقال این ظرفیت ها به نسل های بعدی و نسل جوان را ضروری دانست و بیان داشت: هشت سال دفاع مقدس استمرار واقعه عاشورا است و باید با تبیین این رشادت ها، مردم و به ویژه جوانان بدانند با وجود رزمندگان خستگی ناپذیر و شهادت طلب یک وجب از خاک کشور را به دست دشمنان ندادیم.

وی با اشاره به اینکه دوران دفاع یادآور رشادت ها، صداقت، فداکاری و شجاعت فرزندان ایران اسلامی است، عنوان داشت: مردم با کمترین امکانات در دوران دفاع مقدس نقش آفرینی کردند و برگ زرینی را به افتخارات خود افزوده و به ثبت رساندند.

انصاری گفت: امنیت و آرامش امروز کشور مرهون و مدیون خون شهدا و ایثارگران است و امروز ما چهل سالگی انقلاب را جشن می گیریم.

انصاری با تاکید بر به رشته تحریر درآوردن حماسه ها، رشادت ها، فداکاری ها و روحیه شهادت طلبی رزمندگان در دوران دفاع مقدس، ثبت و انتقال این ظرفیت ها به نسل جوان را ضروری دانست.

جانشین فرمانده سپاه فتح استان به پیشرفت روزافزون کشور اشاره کرد و گفت: علیرغم تحریم همه جانبه کشور توسط دشمنان، ما روبه جلو حرکت می کنیم و شاید در جاهایی این حرکت کند شده، اما هرگز متوقف نشده است.

انصاری با اشاره به اینکه در دوران جنگ بیش از ۴۰ کشور دنیا رژیم بعثی عراق را حمایت می کردند، ابراز داشت: با تکیه بر خداوند متعال و فداکاری رزمندگان و با کمترین امکانات پیروزی های غرور آفرین ما در دوران دفاع مقدس رقم خورد و امروز نیز در مناطق مختلف شاهد پیروزی جبهه مقاومت در برابر استکبار جهانی و دشمنان هستیم.

انصاری با بیان اینکه پیروزی های مختلف جبهه مقاومت جای بسی افتخار است، گفت: این پیروزی ها با کمترین امکانات و در مقابل مجهزترین ماشین های جنگی دشمنان و استکبار رقم خورده است.



تاریخ انتشار : 6 آذر 1397, 22:56



» اخبار مرتبط:

  • فرزندان منطقه چاروسا در هشت سال دفاع مقدس رشادت های بزرگی خلق کردند/ قلم به دست‌ها این رشادت ها را به مردم بگویند
  • عزت و افتخار بدست آمده در فتح خرمشهر نتیجه اراده انسان های مسلمان
  • سرهنگ پاسدار "درفشی" مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد شد
  • رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:استقامت آزادگان در دوران دفاع مقدس سبب سربلندی ملت ایران شد
  • پیام تبریک استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته دفاع مقدس
  • » اشتراک گزاری خبر



    نظرشما در مورد سیستم؟