مشروح اخبار


» انتصاب جدید/ یک هم استانی معاون وزیر صنعت ومعدن وتجارت شد +بیوگرافی



باحکم وزیر صنعت ،معدن وتجارت ریاست ایمدور سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایرانکه پیش از این برعهده مهدی کرباسیان بود به دکتر ...

باحکم وزیر صنعت ،معدن وتجارت ریاست ایمدور سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایرانکه پیش از این برعهده مهدی کرباسیان بود به دکتر غریب پور واگذار شد.

به گزارش راک نیوز از مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد؛ با تائید وزرای اقتصاد، صنعت، نیرو و کار و با حکم وزیر صنعت و معدن و تجارت، دکتر خداداد غریب پور به عنوان معاون وزیر و مدیر عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) منصوب شد.

 

 

 

سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران به منظور رفع نیاز کشور به محصولات و فراورده های معدنی با تاکید بر بهینه سازی نظام اقتصادی کشور در بخش معادن و صنایع وابسته و همچنین اعمال نظارت بر استفاده از ذخایر معدنی و بهره بردری صحیح و موثر از آنها بموجبماده 6 قانون تاسیس وزارت صنایع و معادن مصوب 1379/10/6 مجلس شورای اسلامی و تبصره ذیل ماده مذکور به منظور بررسی، تهیه و اجرای طرحهای احداث، توسعه، تجهیز و نوسازی صنایع تولیدی متالوژی، استخراج و فرآوری مواد معدنی و اجرای کارهای اکتشافی تشکیل گردیده است.

 

 انتصاب جدید/ یک هم استانی معاون وزیر صنعت ومعدن وتجارت شد +بیوگرافی

 

گفتنی است غریب پور از نیروهای اصلاح طلب کهگیلویه وبویراحمدی است که فرمانداری بویراحمد از اولین مناصب سیاسی و شرکت کشت و صنعت ، هلدینگ سیمان ،پتروشیمی شازند و گروه توسعه ملی پیش از این بخشی از سوابق مدیریتی وی را تشکیل می دهند.

 

 

 



تاریخ انتشار : 23 آذر 1397, 12:00



» اخبار مرتبط:

  • صادرات 2 هزار تن سلستین به کشور چین
  • 21 هزارو 200 تن مواد معدنی در گچساران تولید شد
  • گزینه ریاست گمرک به رئیس هیئت عامل ایمیدرو منصوب شد.
  • قرار گرفتن برخی معادن غنی کهگیلویه و بویراحمد در مناطق حفاظت‌شده
  • تجمع کارکنان منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس مقابل استانداری هرمزگان+عکس
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟