مشروح اخبار


» لیگ دسته دوم بسکتبال؛نفت و گاز گچساران گام اول مرحله برگشت را محکم برداشت



سرپرست امور ورزش شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت:"تیم نفت و گاز گچساران" در اولین دیدار از دور نخست مرحله برگشت رقابت های بسکتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور، در برابر حریف خود به پیروزی رسید.


شاهرخ داوودی در گفتگو با راک نیوز افزود:این تیم عصر چهارشنبه بیست و هشتم آذرماه در اولین دیدار خود از دور برگشت رقابت های لیگ دسته دوم بسکتبال باشگاه های کشور از گروه سوم، در سالن شهدا شهرستان نی ریز به مصاف تیم "هیات بسکتبال" دزفول رفت.
وی ادامه داد:نفت و گاز گچساران با هدایت مهدی اکبرزاده سرمربی خود و با ترکیبی از بازیکنان جوان و بومی، موفق شد با نتیجه 75 بر 64 به برتری دست یابد.

داووی اظهار داشت:نفت و گاز گچساران که با تیمی جوان و بومی در این رقابت ها حاضر شده است در مرحله رفت رقابت های بسکتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور مقابل تیم های هیات بستکبال نی ریز و آینده سازان یزد به برتری دست یافت .

سرپرست امور ورزش شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران افزود:نفت و گاز گچساران همچنین در برابر تیم های پدافند فسا و پدافند دزفول مغلوب شده بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی راک نیوز دور برگشت رقابت های بسکتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور در گروه سوم از عصر سه شنبه 27آذرماه با حضور پنج تیم در نی ریز فارس آغاز شد و تا عصر روز یکشنبه دوم دی ماه ادامه خواهد داشت.

در مجموع در رقابت های بسکتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور 20 تیم حضور دارند که در 4 گروه پنج تیمی قرار گرفته اند که پس از پایان رقابت های دور رفت و برگشت، تیم های اول و دوم هر گروه به مرحله بعدی صعود خواهند کرد.

شهرستان گچساران به مرکزیت شهر دوگنبدان  هشت هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن و ۱۸ تیم در رشته‌های مختلف ورزشی در لیگ‌های کشوری دارد.

برای اطلاع از اخبار متنوع ورزشی انتشار یافته در شبانه روز با کانال ورزشی راک نیوز در تلگرام به نشانیRAAKNEWS@همراه شوید. 
لیگ دسته دوم بسکتبال؛نفت و گاز گچساران گام اول مرحله برگشت را محکم برداشت



تاریخ انتشار : 29 آذر 1397, 06:23



» اخبار مرتبط:

  • لیگ دسته دوم بسکتبال؛ دومین پیروزی تیم نفت و گاز گچساران رقم خورد
  • تیم بسکتبال نفت و گاز گچساران تیم آینده سازان یزد را شکست داد.
  • شکست تیم بسکتبال نفت و گاز گچساران برابر رعد پدافند دزفول
  • لیگ دسته دوم بسکتبال؛ تیم پدافند فسا نفت و گاز گچساران را شکست داد.
  • پیروزی تیم بسکتبال نفت و گاز گچساران بر هیات جهرم در لیگ دسته 2 کشور
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟