مشروح اخبار


» گلایه فرماندار کهگیلویه از عدم حضور روسای بانک ها در جلسه ساماندهی جوانان/بانک ها به سختگیری های بی مورد در ارائه تسهیلات پایان دهند



در ستاد ساماندهی جوانان کهگیلویه نسبت به سختگیری‌های بی‌مورد و خودداری برخی از بانک‌ها در تسهیل‌بخشی به تسهیلات هشدار داده شد.

به گزارش راک نیوز، جعفر نیکبخت صبح امروز در ستاد ساماندهی جوانان شهرستان، اظهار داشت: برخی از بانک‌ها در زمینه اعطای تسهیلات سنگ‌اندازی و سختگیری‌ دارند، نیاز است تا جای ممکن از طولانی شدن پروسه پرداخت وام‌ها خودداری کنند.

فرماندار کهگیلویه، با انتقاد از عدم حضور رؤسای بانک‌ها در نشست،گفت: باید علت عدم همکاری بانک‌ها را بشناسیم و با کسانی که اجازه تسهیل خدمات می‌دهند برخورد شود.

وی،با بیان اینکه جوانان گریبانگیر مشکلات بسیاری از جمله ازدواج،اشتغال و مسکن هستند،افزود: بیکاری یک معضل ملی است و مربوط به شهرستان نیست.

نیکبخت،تصریح کرد: ادارات دولتی چارت تشکیلاتی و ردیف‌هایی دارد که تکمیل شده و قابل افزایش ردیف نیست،مگر اینکه نیروهایی بازنشسته شوند و برای جایگزینی بازنشستگان نیاز پیدا شود.

وی،با بیان اینکه نگاه به اشتغال باید به سمت و سوی بخش خصوصی باشد،گفت: دولت با ارائه تسهیلات اشتغالزایی زمینه‌هایی را برای ایجاد کار فراهم آورده که جوانان باید استفاده کنند.

فرماندار کهگیلویه،این تسهیلات را در حوزه ایجاد صنایع و بنگاه‌های کوچک زودبازده عنوان کرد.



تاریخ انتشار : 29 آذر 1397, 10:00



» اخبار مرتبط:

  • استاندار: تسهیل در ارائه تسهیلات توسط بانک‌های کهگیلویه و بویراحمد ضروری است
  • پایان تیرماه مهلت جذب تسهیلات ایجاد اشتغال روستایی در استان/ نظارت بر تسهیلات اشتغال زایی برای جلوگیری از انحراف
  • پرداخت 5 میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جوانان لنده‌ای
  • در کارگروه کمیته فنی اشتغال استان مطرح شد: اختصاص 20 میلیارد تومان به اشتغال‌زایی در حوزه گردشگری و صنایع دستی استان
  • دستگیری روسای سه بانک در کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟