مشروح اخبار


» از درخشش تیم بسکتبال نفت گچساران تا عدم راهیابی به دور دوم



تیم بسکتبال نفت و گاز گچساران در دور برگشت رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور با وجود کسب سه پیروزی نتوانست به مرحله دوم صعود کند.


به گزارش خبرنگار ورزشی راک نیوز؛"تیم نفت و گاز گچساران" در اولین دیدار از دور نخست مرحله برگشت رقابت های بسکتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور،عصر چهارشنبه بیست و هشتم آذرماه در سالن شهدا شهرستان نی ریز به مصاف تیم "هیات بسکتبال" دزفول رفت و موفق شد با نتیجه ۷۵ بر ۶۴ به برتری دست یابد.

تیم بسکتبال نفت و گاز گچساران در دومین باز ی از دور نخست مرحله برگشت لیگ دسته دوم بسکتبال کشور، پدافند فسا را شکست داد.

در این بازی که عصر پنجشنبه در نی ریز استان فارس برگزار شد،تیم نفت و گاز گچساران با نتیجه 58 بر 55 از سد پدافند فسا گذشت.

نفت و گاز گچساران در آخرین روز این رقابت ها ساعت 18 روز جمعه سی ام دی با هیات بسکتبال نی ریز میزبان مسابقات دور برگشت دیدار کرد و این تیم را با نتیجه 65 بر 55 شکست داد.

دور برگشت رقابت های بسکتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور در گروه سوم از عصر سه شنبه ۲۷آذرماه با حضور پنج تیم در نی ریز فارس آغاز و تا عصر روز یکشنبه دوم دی ماه ادامه داشت.

تیم نفت و گاز گچساران در این مسابقات پنج پیروزی و دو شکست کسب کرد.

نفت و گاز گچساران که با تیمی جوان و بومی در این رقابت ها حاضر شده بود در مرحله رفت این رقابت ها در برابر تیم های هیات بسکتبال نی ریز و آینده سازان یزد پیروز شده بود.

نفت و گاز گچساران در مرحله رفت مقابل تیم های پدافند فسا و پدافند دزفول مغلوب شده بود.

نفت و گاز گچساران در این رقابت‌ها با تیم‌های نی ریز فارس، آینده سازان یزد، پدافند فسا و رعد پدافند و دزفول بازی کرد.

تیم‌های یس آل گرگان، ملوان، شکلی تهران و پاسارگاد مشهد در گروه اول مسابقات لیگ دسته دوم بسکتبال کشور قرار دارند.

در گروه دوم تیم‌های اسدآباد همدان، مهتاب قم، لرستان، خانه بسکتبال مهاباد و طلای سبز رفسنجان با هم رقابت کردند.

تیم‌های فرش مشهد، خانه بسکتبال آذربایجان غربی، احسان تولز گنبد، خانه بسکتبال خراسان جنوبی و خلیج فارس قم نیز در گروه چهارم این رقابت‌ها قرار دارند.

در مجموع در رقابت های بسکتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور ۲۰ تیم حضور دارند که در ۴ گروه پنج تیمی قرار گرفته اند که پس از پایان رقابت های دور رفت و برگشت، تیم های اول و دوم هر گروه به مرحله بعدی صعود خواهند کرد.

سرپرست امور ورزش شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: تیم بسکتبال این شهرستان با وجود کسب سه پیروزی در دور برگشت نتوانست به مرحله دوم صعود کند.

شاهرخ داوودی در گفتگو با راک نیوز با اشاره به اینکه به نتیجه بازی تیم های پدافند فسا و دزفول اعتراض داریم، تصریح کرد: مسئولان باشگاه نفت و گاز گچساران به فدراسیون بستکبال درباره این بازی شکایت کرده اند.
از درخشش تیم بسکتبال نفت گچساران تا  عدم  راهیابی به دور دوم

شهرستان گچساران به مرکزیت شهر دوگنبدان  هشت هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن و ۱۸ تیم در رشته‌های مختلف ورزشی در لیگ‌های کشوری دارد.

برای اطلاع از اخبار متنوع ورزشی انتشار یافته در شبانه روز با کانال ورزشی راک نیوز در تلگرام به نشانیRAAKNEWS@همراه شوید. 



تاریخ انتشار : 2 دی 1397, 10:05



» اخبار مرتبط:

  • لیگ دسته دوم بسکتبال؛ دومین پیروزی تیم نفت و گاز گچساران رقم خورد
  • تیم بسکتبال نفت و گاز گچساران تیم آینده سازان یزد را شکست داد.
  • شکست تیم بسکتبال نفت و گاز گچساران برابر رعد پدافند دزفول
  • لیگ دسته دوم بسکتبال؛ تیم پدافند فسا نفت و گاز گچساران را شکست داد.
  • لیگ دسته دوم بسکتبال؛نفت و گاز گچساران گام اول مرحله برگشت را محکم برداشت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟