مشروح اخبار


» تازه ترین جزئیات از سرنوشت کودک رها شده در گچساران +عکس



صبح امروز یکی از رسانه های محلی در شهرستان گچساران به نقل از معاون بهزیستی شهرسستان از راه شدن کودکی حدودا 2ونیم ساله در محوطه اداره بهزیستی خبر داد.

صبح امروز یکی از رسانه های محلی در شهرستان گچساران به نقل از معاون بهزیستی شهرسستان از راه شدن کودکی حدودا 2ونیم ساله در محوطه اداره بهزیستی خبر داد.

به گزارش راک نیوز ؛ درحالیکه مجید دشتی مقدم  از همشهریان و هم استانی ها خواسته بود تابا توجه به بی قراری شدید و گریان بودن طفل خردسال در صورت شناسایی یا اطلاعاتی در خصوص این کودک دارند مراتب را به ، اداره بهزیستی یا نیروی انتظامی شهرستان گچساران گزارش دهند، اما برای پیگیری آخرین وضعیت این کودک دقایقی پیش خبرنگار راک نیوز در گچساران با مسئولان اداره بهزیستی شهرستان جویای سرنوشت وی گردید که بنابر آخرین اخبار متاسفانه تا کنون والدین این کودک برای تحویل گرفتن فرزند خود مراجعه ننموده اند.

معاون اداره بهزیستی شهرستان گچساران به خبرنگار راک نیوز گفت : این کودک در حال حاضر در اختیار اورژانس اجتماعی قرار گرفته است.


گفتنی است شهرستان گچساران در فاصله 130 کیلومتری از یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد و در جنوب غربی ایران واقع شده است.





تاریخ انتشار : 5 دی 1397, 20:22



» اخبار مرتبط:

  • مدیر بهزیستی گچساران خبر داد:شناسایی 45 کودک کار در گچساران
  • 20 هزار کودک در کهگیلویه و بویراحمد از خدمات بهزیستی بهره می‎برند
  • یکهزار و 580 کودک در شهرستان گچساران زیرپوشش مهدها قرار دارند
  • چهارهزار معلول و سالمند از خدمات بهزیستی گچساران استفاده می کنند
  • اولین مرکز تخصصی اوتیسم گچساران افتتاح شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟