مشروح اخبار


» سبحانی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه لنده شد



رمانده سپاه لنده صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه لنده ضمن تقدیر از حضور مسئولان در این مراسم گفت: حوزه نماینده ولی فقیه بازوی توانمند سپاه در اجرای فرامین مقام معظم رهبری است.

سید خداداد پاکزادمقدم افزود: پاسداران سربازان واقعی رهبری و ولایت هستند و با هماهنگی و همکاری و مدیریت اعتقادی و رفتاری حوزه نمایندگی در سپاه به این مهم جامه عمل می‌پوشانند.

وی گفت: سپاه برای پاسداری و صیانت از ارزش‌های انقلابی در میان پاسداران به یک مجموعه منسجم و به هم پیوسته و گوش به فرمان ولایت فقیه احتیاج دارد و این مهم با تشکیل نهاد مقدس نمایندگی ولی فقیه در سپاه محقق شده است.

فرمانده سپاه لنده یادآور شد: همه پرسنل سپاه ناحیه لنده متعهد شده‌اند که در اجرای دستورات و منویات مقام معظم رهبری از هرگونه تلاش و پشتکاری فروگذار نکنند.

حجت‌الاسلام سید محمدرضا موسوی‌اصل هم در این مراسم با بیان اینکه سپاه حافظ انقلاب است، گفت: حوزه نمایندگی ولی فقیه برای صیانت از آرمان‌های اسلامی و انقلاب در بطن سپاه و بسیج راه‌اندازی شده و در اجرای فرامین رهبری هیچ‌گونه کوتاهی را نمی‌پذیرد.

مسئول سابق دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه لنده افزود: جز با تعامل و همکاری و مشارکت پرسنل سپاه نمی‌توان در کار خود موفق شد. 

در پایان مراسم از خدمات ارزشمند حجت‌الاسلام سید محمدرضا موسوی‌اصل تقدیر و حجت‌الاسلام سید مهدی سبحانی به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه لنده منصوب شد.

 




تاریخ انتشار : 14 مهر 1391, 12:45



» اخبار مرتبط:

  • تغییرات در سپاه شهرستان های باشت و لنده
  • عذرخواهی سپاه شیراز برای برگزاری جشن تولد رهبرانقلاب
  • مهار آتش‌سوزی جنگل‌های کوه سیاه لنده + تصاویر
  • سرداري که فرمانده عراقي ها شد
  • فرمانده جدید سپاه ناحیه دهدشت معرفی شد.
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟