مشروح اخبار


» واکنش رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران به شعار علیه هاشمی رفسنجانی در مراسم 9دی



آنگونه که خبرنگار راک نیوز از شهرستان گچساران خبرداده :مراسم نهمین سالگرد حماسه ۹ دی ، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت روز یکشنبه با حضور گسترده مردم گچساران و سخنرانی سردار هادی مقدسی جانشین معاونت فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مصلی این شهر برگزار شد.

 

به گزارش راک نیوز از مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد ؛ اما در کنار تصاویر و گزارشات از حضور مردم دراین روز ؛ ویدئویی در فضای مجازی منتشر گردید که دراین فیلم که یکی از مسیرهای راهیپمایی را نشان می دهد شعارهایی هم چون : مرگ برآمریکا ، مرگ براسرائیل ، مرگ بر موسوی، کروبی وخاتمی نیز داده می شود .

براساس این گزارش فرد شعار دهنده اعلام می کند که برای اولین بار از این تریبون شعار مرگ بر هاشمی نیز سر داده میشود.!

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران در واکنش به سردادن چنین شعاری از تربیون گفت : این حرکت اصلا مورد تایید ما نبوده و شعارهای مربوط به چنین مراسماتی از قبل مشخص و به سراسر کشور ارسال می گردد و اصلا چنین شعاری در بین شعارهای تعیین شده برای مراسم وجود نداشته است.

یدالله مرادی بابیان اینکه اتفاقا امسال شعار ها تکراری نبوده و شعارهای جدیدی بودند افزود : 3نفر برای خواندن شعار از تربیون راهیپمایی از قبل مشخص شده بودندکه هرسه افرادی شناخته شده ویکی از آنها از مداحان معروف شهرستان می باشد و تصویری از شعار های ابلاغی نیز دراختیار آنها قرار گرفت .

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران در پاسخ به سوال خبنرگار راک نیوز مبنی براینکه کی و چگونه در جریان این موضوع قرار گرفته اید گفت : حدود ساعت 1ونیم بعداز ظهر که به خانه برگشتم وبعداز مراسم این فیلم را دیدم و تا مسیری که راهپیمایی را همراهی میکردم همه چیز براساس رویه معمول و شعارهای تعیین شده صورت گرفته بود و چنین اتفاقی روی نداده بود.

وی گفت : برای هماهنگی های بیشتر درمصلی ، زودتر به این محل آمدم که متاسفانه این اتفاق روی داد و شعارهایی علیه آیت الله هاشمی رفسنجانی داده شده که واقعا نمی دانیم این رفتار رانوعی شیطنت بدانیم یا خودجوش بوده یا حتی صداگذاری بوده واقعا دراین مورد نمی توانم اظهار نظر کنم.

مرادی اضافه کرد: در هر صورت ما درحال پیگیری برای شناسایی هویت این فرد هستیم و شعار دادن علیه ایت الله هاشمی اصلا رفتار مورد تایید مانبوده است.

به گزارش راک نیوز ؛ رهبر معظم انقلاب  درمورد شخصیت ایت الله هاشمی رفسنجانی فرمودند: آقای هاشمی را همه میشناسند. من شناختم از ایشان مربوط به بعد از انقلاب و مسئولیتهای بعد از انقلاب نیست.

 

من از سال ۱۳۳۶ - یعنی ۵۲ سال قبل - ایشان را از نزدیک میشناسم. آقای هاشمی از اصلیترین افراد نهضت در دوران مبارزات بود؛ از مبارزین جدی و پیگیرِ قبل از انقلاب بود؛ بعد از پیروزی انقلاب از مؤثرترین شخصیتهای جمهوری اسلامی در کنار امام بود؛ بعد از رحلت امام هم در کنار رهبری تا امروز. 

 

این مرد بارها تا مرز شهادت پیش رفته. قبل از انقلاب اموال خودش را صرف انقلاب میکرد و به مبارزین میداد. اینها را جوانها خوب است بدانند. بعد از انقلاب ایشان مسئولیتهای زیادی داشت.

 

 هشت سال رئیس جمهور بود؛ قبلش رئیس مجلس بود؛ بعد مسئولیتهای دیگری داشت. در طول این مدت هیچ موردی را سراغ نداریم که ایشان برای خودش از انقلاب یک اندوخته‌ای درست کرده باشد. 

 

اینها یک حقایقی است؛ اینها را باید دانست. در حساسترین مقاطع ایشان در خدمت انقلاب و نظام بوده.
به گزارش راک نیوز ؛ درحالیکه دشمن با تمام دسیسه ها در تلاش برای نامیدن کردن مردم نسبت به نظام وانقلاب می باشد و امروز وحدت ملی می تواند به ناکامی دشمن و موفقیت های نظام بیافزاید بنظر دامن زدن به چنین حواشی و مسائل تفرقه انگیز نمی تواند به سود منافع ملی ما باشد.
اضافه براین شعار دادن علیه روحانی که اکنون در میان ما نیست ودرگذشته است اصلا مورد تایید دین مبین اسلام وفرهنگ پر از رافت اسلامی و تشییع نمی باشد.
شایسته است مسئولان برگزاری چنین مراسماتی دقت بیشتری بخرج دهند تا بسادگی خوراک تبلیغاتی در اختیار دشمنان انقلاب و تفرقه انگیزان قرار نگیرد.



تاریخ انتشار : 9 دی 1397, 12:39



» اخبار مرتبط:

  • حاشیه حضور هاشمی در راهپیمایی
  • تاجگردون: هاشمی رفسنجانی علی رغم برخی بی‌مهری‌ها جایگاه رفیعی نزد مردم دارد
  • گستاخی افراطیون در حضور رهبر معظم انقلاب؛شعار تندروها هنگام ورود علی لاریجانی به بیت رهبری+عکس
  • شعار علیه آیت الله هاشمی در راهپیمایی
  • همزمان با سراسر کشور مردم دهدشت در راهپیمایی 22 بهمن خروشیدند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟