مشروح اخبار


» انتصاب جدید در شهرستان لنده/جزییات



تکریم و معارفه فرمانده منطقه انتظامی لنده/قرائتی رفت جمشیدی آمد

 به گزارش راک نیوز، با حضور سردار انصاری فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد و شورای اداری شهرستان لنده مراسم تکریم و معارفه فرماندهان قدیم و جدید منطقه انتظامی شهرستان لنده برگزار گردید.



‌سرهنگ شمس‌الله قرائتی فرمانده منطقه انتظامی شهرستان لنده در این آئین به رمز موفقیت و سربلندی نیروی انتظامی در عرصه‌های مختلف اشاره و اظهار داشت: خداترسی، صداقت و امانت‌داری سه اصل مهم در کارنامه و عملکرد نیروی انتظامی می‌باشد.

‌وی حفاظت و پاسداری از امنیت و اقتدار جامعه را یادآور شد و افزود: در راستای کارساز بودن اقدامات، کار فرهنگی را سرلوحه عملکرد خود قرار دادیم تا بتوانیم با نهادینه کردن فرهنگ به اقتدار و امنیت جامعه کمک کنیم.

‌فرمانده منطقه انتظامی شهرستان لنده ادامه داد: در طول سی سال خدمت‌گذاری، اقتدار سازمان از هر هدفی برایم مهم‌تر بوده ولی با مردم‌داری و حفظ شخصیت و جایگاه اجتماعی آن را دنبال می‌کردم نه از جایگاه تحکم.

*نقش محوری رهبری در 9 دی بر همگان آشکار شد

‌حجت‌الاسلام سید هدایت محمودی‌اصل امام جمعه لنده هم در این آئین با اشاره به سالروز حماسه 9 دی اظهار داشت: فتنه 88 بزرگترین و خطرناک‌ترین فتنه آمریکایی صهیونیستی بوده که در کشور رخ داده است.

وی افزود: با روشنگری و هدایت‌های مقام معظم رهبری ملت ایران در 9 دی با حضور حماسی خود هیمنه پوشالی استکبار را با خنثی کردن این فتنه عظیم در هم شکستند.

‌امام جمعه لنده با اشاره به ماندگاری حماسه 9 دی تصریح کرد: در این حماسه افرینی ملت ایران نقش راهبردی و محوری مقام معظم رهبری در عرصه‌های مختلف برای استکبار جهانی مشخص گردید.

*نیروی انتظامی در عین اقتدار مظلوم است/توسعه بدون امنیت عقیم خواهد بود

‌دارا کریمی‌نژاد فرماندار ‌شهرستان لنده با اشاره به دستاوردهای تلاش نیروهای نظامی و انتظامی در این شهرستان گفت: با تلاش شبانه‌روزی دستگاه انتظامی جرائم تا حد قابل توجهی کاهش یافته و از آن جمله می‌توان به کاهش نزاع دسته جمعی در شهرستان اشاره کرد.

وی به رو به رشد بودن شهرستان لنده اشاره و گفت: این شهرستان در حال توسعه و گذر از عقب‌ماندگی بوده، یک اصل کلی وجود دارد که توسعه بدون امنیت عقیم بوده باید دست به دست هم بدهیم و شرایط لازم برای بالابردن سطح امنیت اجتماعی و ... را فراهم سازیم.

‌فرماندار لنده ادامه داد: دستگاه انتظامی در عین اقتدار مظلوم واقع شده و باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

‌کریمی‌نژاد یادآور شد: در آخرین پیمایش و نظرسنجی اجتماعی اعتماد مردم به نیروی انتظامی در حال افزایش می‌باشد، تقویت نیروی انتظامی به سلامت و امنیت اجتماعی جامعه کمک خواهد کرد.

‌در این مراسم از خدمات 30 ساله سرهنگ پاسدار شمس‌الله قرائتی تجلیل و فرزین جمشیدی که در کارنامه خود فرماندهی کلانتری، پاسگاه انتظامی و جانشینی منطقه انتظامی شهرستان بهمئی را دارد به عنوان فرمانده جدید منطقه انتظامی شهرستان لنده معرفی شد.



تاریخ انتشار : 9 دی 1397, 21:29



» اخبار مرتبط:

  • سرهنگ "بیعت‌اصل "فرمانده انتظامی شهرستان گچساران تودیع شد
  • اتصاب فرمانده جديدسپاه شهرستان لنده دركهگيلويه وبويراحمد
  • فرمانده نیروی انتظامی شهرستان چرام معارفه شد
  • فرمانده انتظامی کهگیلویه منصوب شد
  • سردار غلامزاده فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری شد/سرهنگ انصاری فرمانده انتظامی کهگیلویه وبویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟