مشروح اخبار


» اجرای طرح بیمه اختیاری تا رسیدن به شرایط بازنشستگی



مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: کسانی که بیمه آنها قطع شده، می توانند بیمه خود را به صورت اختیاری تا رسیدن به شرایط بازنشستگی ادامه دهند.

به گزارش راک نیوز ، عباس نورمحمدی افزود: افراد غیرشاغل، کسانی که ارتباط بیمه ای آنان قطع شده و خویش فرمایان می توانند با پرداخت ماهانه ۲۷ درصد از حقوق خود از بیمه برخوردار شوند.

وی بیان داشت: مشمولین می توانند با مراجعه به شعب تامین اجتماعی و ارائه مدارک و انعقاد قرارداد، به عنوان خویش فرما بیمه خود را ادامه دهند.

نورمحمدی تصریح کرد: در این نوع بیمه فرد می تواند با داشتن یک ماه سابقه بیمه پردازی و حداکثر ۵۰ سال سن مشمول بیمه تامین اجتماعی شود.

وی افزود: همچنین متقاضیانی که سنشان بالاتر از ۵۰ سال است نیز می توانند با در صورت داشتن سابقه پرداخت حق بیمه معادل مازاد سنی، از این نوع بیمه استفاده کنند.

نورمحمدی اظهار داشت: مثلا چنانچه فردی ۵۵ سال داشته باشد، در صورتی می تواند تحت عنوان بیمه اختیاری تحت پوشش قرار گیرد که حداقل پنج سال سابقه پرداخت حق بیمه نزد این سازمان داشته باشد و کسانی که ۱۰ سال و یا بیشتر سابقه بیمه ای داشته باشند نیز بدون شرط سنی می توانند تحت عنوان بیمه اختیاری مشمول حمایتهای تامین اجتماعی قرار گیرند.

وی افزود: متقاضیان در زمان بیمه پردازی می توانند همراه با افراد تحت تکفل خود با داشتن دفترچه از خدمات درمانی تامین اجتماعی به طور رایگان و بدون کسر فرانشیز بهره مند شوند.



تاریخ انتشار : 12 دی 1397, 22:17



» اخبار مرتبط:

  • مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد؛اعضای سازمان نظام مهندسی کشاورزی بیمه می شوند
  • پرداخت نکردن بیمه کارگر از سوی کارفرما جریمه دارد
  • ماهانه 250 میلیارد ریال برای بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد هزینه می‌شود
  • مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد،بیمه زنان خانه دار باعث تامین امنیت معیشتی بانوان می شود
  • مهلت بهره مندی کارفرمایان از بخشودگی جرائم بیمه ای دهم تیر پایان می یابد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟