مشروح اخبار


» مدیران کهگیلویه از خدمات و دستاوردهای انقلاب و دولت دفاع نمی‌کنند



چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد شجره پر امیدی که به سختی حاصل شد و دستاوردهای خوبی در عرصه‌های گوناگون داشت.

به گزارش  راک نیوز/طیبه‌سادات سعادتی‌نیک/ چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد شجره پر امیدی که به سختی حاصل شد و دستاوردهای خوبی در عرصه‌های گوناگون داشت.

طی این چهل سال دشمنان از هر ابزاری برای خدشه وارد کردن به نظام و متوقف کردن جریان انقلاب استفاده کردند و هرگز گمان نمی‌کردند انقلاب ما چهل ساله شود اما با وحدت مردم و تبعیت از ولی فقیه انقلاب استمرار یافته و به راه خود ادامه خواهد داد.

دهه فجر فرصتی برای تبیین دستاوردهای انقلاب برای نسلی است که درک چندانی از مشکلات قبل از انقلاب ندارند و با محدودیت‌ها و دشواری‌های آن زمان آشنا نیستند.

همان طور که خداوند متعال در قران کریم آورده است بهترین ابزار برای هدایت جامعه بشریت برشمردن نعمات است و انقلاب هم به عنوان نعمت بزرگ الهی خدمات و دستاوردهایی دارد که البته برخواهان نظام و کینه‌توزان همواره توطئه‌های بسیاری در ناکارآمد جلوه دادن انقلاب و براندازی نظام انجام داده و می‌دهند.

ستاد هماهنگی دهه فجر در قالب کمیته‌های چند گانه تشکیل می‌شود و هر کمیته وظایفی را در راستای جذابیت‌بخشی به جشن‌های پیروزی انقلاب بر عهده دارد که لازم است هر کمیته برنامه‌ریزی و اقدام کند.

مدیری که نمی‌خواهد از خدمات انقلاب دفاع کند هم در همین مسیر حرکت می‌کند و در اتاق فکر دشمن برای تضعیف نظام همکاری دارد.

کهگیلویه هر چند تا توسعه راه درازی در پیش دارد اما طی چهار دهه از خدمات انقلاب محروم نبوده است عمق محرومیت به حدی بود که با وجود خدمات گسترده همچنان مشکلات بر گرده این شهرستان سنگینی می‌کند اما به معنای این نیست که انقلاب در این شهرستان خدماتی نداشته است.

در نشست هماهنگی دهه فجر که یازدهم دی ماه برگزار شده بود کمیته اطلاع‌رسانی به عنوان مهمترین کمیته از ستاد دهه فجر مطرح شد و امام جمعه دهدشت از مدیران خواست دستاوردها و خدمات انقلاب را از طریق رسانه‌ها به مردم اعلام کنند.

حجت‌الاسلام حسینی تأکید کرد که در شرایط فعلی بیش از هر زمانی نیاز است کارنامه درخشانی از انقلاب ارائه شود.

این در حالی است که با وجود درخواست رسانه‌ها از مدیران جهت گزارش عملکرد تاکنون هیچ مدیری همکاری نداشته و از رسانه برای انعکاس خدمات انقلاب و دولت گریزان هستند.

ضعف در اطلاع‌رسانی نماد مظلومیت نه تنها انقلاب بلکه دولت نظام اسلامی در کهگیلویه بوده و هست.



تاریخ انتشار : 30 دی 1397, 07:00



» اخبار مرتبط:

  • انعکاس درست و به‌ موقع عملکرد و برنامه‌های مختلف کمیته امداد
  • معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد: همه امکانات دستگاه ها برای برگزاری باشکوه مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) بسیج شود
  • ضرورت تبیین دستاورد ها، اقدامات و خدمات نظام برای بخش های مختلف جامعه
  • استاندار کهگیلویه و بویراحمد:نظام سلطه تحمل توانمندی‌های ملت ایران را ندارد
  • مردم کهگیلویه و بویراحمد شایسته خدمات شبانه‌روزی مسئولان هستند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟