مشروح اخبار


» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه: فضای مسموم سایت‌های ضد انقلاب در آستانه 40 سالگی انقلاب



فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه با بیان اینکه مردم در هر شرایطی با حضور خود پشتیبان انقلاب بوده و هستند گفت: مسؤولان باید خدمات‌رسانی کند.

به گزارش راک نیوز ، سید حمزه محقق‌زاده  در نشست کمیته فرهنگی و هنری دهه فجر شهرستان اظهار داشت: جشن 40 سالگی انقلاب با سنوات گذشته تفاوت اساسی دارد و در این است که امسال انقلاب به کمال رسیده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه تصریح کرد: دنیای غرب به سرکردگی آمریکا و اسرائیل هجمه‌های بی‌شماری علیه انقلاب داشته و نقشه‌هایی طراحی کرده است که عمده این توطئه‌ها در فضای مجازی است.

وی با بیان اینکه دشمن از فضای مجازی در جهت نیل به اهداف شوم خود بیشتر بهره می‌برد،گفت: همه تلاش دشمن در این است مردم و مسؤولان نظام اسلامی را از همدیگر دور سازد.

محقق‌زاده عنوان کرد: در این مسیر بسیاری از سایت‌های ضد انقلاب همراهی می‌کنند و فضای مسمومی علیه نظام آغاز کرده‌اند به زعم خود می‌خواهند انقلاب جشن 40 ساله خود را نبیند.

این مسؤول با اشاره به تشکیل شورای راهبردی جشن‌های ویژه انقلاب در همه استان‌ها و شهرها تصریح کرد: کمیته‌های زیر مجموع این شورا تشکیل شده و هر کدام وظایفی را بر عهده دارند.

وی با اظهار بی‌اطلاعی از تشکیل کمیته‌های ستاد راهبردی شهرستان گفت: صورت جلسه ستاد ارسال نشده است.

محقق‌زاده مردم را همراه انقلاب دانست و با بیان اینکه هر جا نیاز باشد مردم در صحنه حضور پیدا می‌کنند ادامه داد: به رغم همه فشارهای اقتصادی مردم پای کار هستند اما ما مسؤولان در قبال مردم وظایف سنگینی داریم باید خدمات‌رسانی مطلوب داشته باشیم.

وی تشریح دستاوردهای انقلاب و تبیین آرمان‌های نظام را نیاز جامعه به ویژه نسل‌های بعد ازانقلاب دانست و افزود: هر مدیری باید در حوزه کاری خود با ارائه آمار دستاوردها و خدمات انقلاب را انعکاس دهد تفاوت‌ها را بیان کنند.

محقق‌زاده حضور در جمع دانش‌آموزان و تبیین اهداف انقلاب را ضروری خواند و افزود: این برنامه از سوی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در حال برگزاری است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه: فضای مسموم سایت‌های ضد انقلاب در آستانه 40 سالگی انقلاب



تاریخ انتشار : 30 دی 1397, 21:47



» اخبار مرتبط:

  • ویژه برنامه‌های ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه به مناسبت دهه فجر تشریح شد
  • برنامه‌های هفته بسیج کهگیلویه تشریح شد
  • مدیران کهگیلویه از خدمات و دستاوردهای انقلاب و دولت دفاع نمی‌کنند
  • دانشجویان بسیجی محور حرکت های علمی،فرهنگی و سیاسی در جامعه هستند
  • فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه: پایگاه بسیج با کشیک شبانه‌روزی در محل یادمان شهدای گمنام دهدشت راه‌اندازی خواهد شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟