مشروح اخبار


» روابط عمومی نفت گچساران مقام برتر شرکت ملی نفت ایران شد



روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران با هدف کیفی نظام ارتباطات، آسیب‌شناسی، تقویت مبانی اندیشه و کارکرد روابط عمومی و در راستای تعالی سازمان، اقدام به اجرای طرح روابط عمومی برتر ماه با رویکرد بررسی و ارزیابی عملکرد دوره‌ای روابط عمومی‌های شرکت‌های تابعه نموده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، روابط عمومی شرکت بهر‌ه‌برداری نفت و گاز این شهرستان در زمینه گزارش عملکرد مقام نخست را در میان روابط عمومی‌های شرکت ملی نفت ایران به دست آورد.

طی نامه‌ ارسالی رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران به مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران این موضوع عنوان شده است.

منوچهر خندان در این نامه نوشته است: روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران با هدف کیفی نظام ارتباطات، آسیب‌شناسی، تقویت مبانی اندیشه و کارکرد روابط عمومی و در راستای تعالی سازمان، اقدام به اجرای طرح روابط عمومی برتر ماه با رویکرد بررسی و ارزیابی عملکرد دوره‌ای روابط عمومی‌های شرکت‌های تابعه نموده است.

خندان یادآور شده است: در بررسی و ارزیابی شهریور روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران بر اساس آرای هیأت داوران در رشته گزارش عملکرد، موفق به کسب جایگاه نخست شد لذا همکاران فعال در روابط عمومی آن سازمان مورد تشویق و عنایت قرار گیرند.



تاریخ انتشار : 16 مهر 1391, 06:55



» اخبار مرتبط:

  • ايجاد نمايندگي انجمن روابط عمومي ايران در گچساران
  • روابط عمومی نفت گچساران عضو شورای هماهنگی شركت ملی نفت ایران شد
  • مدیرعامل جدید شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران معرفی شد
  • گلایه/برخی مسئولان به روابط عمومی‌ شهرستان‌ها بهایی نمی‌دهند
  • روابط عمومی های برتر صنعت، معدن وتجارت معرفی شدند /کهگیلویه وبویراحمد دوم شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟