مشروح اخبار


» جشن ورودی‌های جدید پیام‌نور دهدشت برگزار شد



عصر امروز مراسم جشن آغاز سال تحصیلی بیش از هزار دانشجوی جدیدالورود پیام‌نور دهدشت با حضور فرماندار کهگیلویه، رؤسای دانشگاه‌های دهدشت، مدیران شهرستانی و جمع زیادی از دانشجویان در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد.

باقر کارگر در ابتدای این مراسم با خیرمقدم به دانشجویان ورودی جدید ابراز داشت: کسب علم و دانش به سادگی و با راحت طلبی به دست نمی­‌آید، بلکه نیازمند تلاش خستگی‌ناپذیر و طاقت‌فرسا بوده و مطالعه سیر زندگی علما و دانشمندان گویای این واقعیت است.

وی استفاده مطلوب از زمان را از دیگر عوامل اساسی در این زمینه ذکر کرد و بیان داشت: با استفاده مطلوب از زمان باید به طور گسترده برداشته‌های علمی خود بیفزاییم و در این راه فرصت‌ها را هر چند اندک از دست ندهیم و در این ارتباط کسانی که عمری از آنها سپری شده بهتر اهمیت این موضوع را درک می‌کنند.

وی با بیان اینکه دانشگاه پیام‌نور به عنوان بزرگترین شبکه آموزش عالی در کشور نقش مهمی در توسعه کشور بر عهده دارد، بیان داشت: دانشگاه پیام‌نور دهدشت با دارا بودن بیش از سه هزار دانشجو که در 30 کد رشته به تحصیل می‌پردازند نقش مهمی را در توسعه علمی شهرستان کهگیلویه بر عهده دارد.

رئیس دانشگاه پیام‌نور دهدشت با اشاره به اینکه این دانشگاه در دو سایت به ارائه خدمات و برگزاری کلاس‌های خود می‌پردازد، تصریح کرد: سایت قدیمی این دانشگاه که کلاس‌های فنی در آن برگزار می‌شود متعلق به جهاد کشاورزی است که امیدواریم با مساعدت مسئولان جهاد کشاورزی به دانشگاه پیام‌نور واگذار شود.

کارگر بیان داشت: دانشجویان  این دانشگاه از لحاظ سرویس ایاب و ذهاب مشکلاتی دارند که امیدواریم هر چه زودتر این معضل نیز برطرف شود.

وی به کمبود تعداد اعضای هیئت علمی این دانشگاه اشاره کرد و  بیان داشت: هم اکنون دانشگاه پیام نور دهدشت شش عضو هیئت علمی و بیش از 260 نیروی حق‌التدریس دارد که به ارائه  آموزش می‌پردازند.

در ادامه این مراسم سید ناصر رضایی با بیان اهمیت علم و علم‌اندوزی  اظهار داشت: مسئولان و دانشجویان پیام‌نور دهدشت مطمئن باشند که همه تلاش خود را برای رفع معضلات و مشکلات پیش روی این دانشگاه بر خواهیم داشت.

فرماندار کهگیلویه دانشگاه را موتور محرکه جامعه عنوان کرد و  افزود: هر چه مسئولان به توسعه کمی و کیفی دانشگاه‌ها کمک کنند این موتور محرکه  توسعه شهرستان با سرعت بیشتری به پیش خواهد رفت.

وی با بیان این‌که تحقیق و پژوهش باید محور کار و فعالیت دانشجویان قرار بگیرد، ابراز داشت: در این صورت می‌توان به دانشجو به عنوان فردی مؤثر در جامعه علمی نگاه کرد.




تاریخ انتشار : 16 مهر 1391, 07:19



» اخبار مرتبط:

  • دانشگاه پیام‌نور دهدشت ‌کمبود اعضای هیئت علمی دارد
  • کمبود شدید نیروی انسانی/مشکل اصلی پیام نور دهدشت
  • 600 دانشجو امسال در دانشگاه پیام‌نور لنده تحصیل می‌کنند
  • رئیس جدید دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد
  • رئیس دانشگاه پیام نور گچساران منصوب شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟