مشروح اخبار


» فوری /محور یاسوج-اقلید مسدود شد/محور یاسوج به بابامیدان یکطرفه است



سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد درگفتگو با خبرنگار ما  آخرین وضعیت جاده های استان را تشریح کرد.

خبرنگار راک نیوز در استان کهگیلویه و بوبر احمد، سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد درگفتگو با خبرنگار ما در تشریح آخرین وضعیت جاده های استان گفت: محور "یاسوج -بابامیدان" با توجه به بارش برف و ترافیک سنگین از سمت بابامیدان به یاسوج باز اما از سمت یاسوج به بابامیدان یک طرفه و تردد ممنوع شده است. 

مهندس نصیری  در ادامه افزود:: در دومحور  "یاسوج –بابامیدان" و" یاسوج- اقلید" محدوده کاکان تردد در این دو محور تنها با زنجیر چرخ و به کُندی در حال انجام است.

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد یاد آورشدند :کماکان محور ارتباطی 45 روستا در استان کهگیلویه وبویراحمد در اثر بارندگی های اخیر مسدود می باشند.
 به گزارش راک نیوز ؛ تلاش نیروهای راهداری در تمامی محورهای برف گیر استان که از شب گذشته وبامداد امروز آغاز شده همچنان برای بازگشایی محورهای برف گیر استان ادامه دارد.
به گزارش راک نیوز ، دقایقی پیش رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد درگفتگو با ایسنا از مسدود شدن محور"یاسوج- اقلید" و یک طرفه شدن محور "یاسوج- بابامیدان" خبرداد.

 وی افزود: بعلت نداشتن زنجیر چرخ و ترافیک سنگین ناشی از بارش برف در محور "یاسوج- بابامیدان" هم اکنون با ترافیک سنگین مواجهیم و حدود 3هزار خودرو گرفتار و برف گیر شده اند.

 



تاریخ انتشار : 22 بهمن 1397, 13:44



» اخبار مرتبط:

  • بارش برف و کندي تردد در گردنه هاي کهگيلويه و بويراحمد
  • تردد در برخی جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد با زنجیر چرخ امکان پذیراست
  • بارش یک متری برف محور سی‌سخت ـ پادنا‌ را‌ مسدود کرد
  • بارش برف جاده گردنه بیژن در شهرستان دنا را مسدود کرد
  • معاون وزیر راه وشهرسازی :سطح ایمنی راههای کهگیلویه وبویراحمد پایین است
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟