مشروح اخبار


» کشف 127 کیلو تریاک در کهگیلویه و بویراحمد/جزییات



فرمانده انتظامی استان گفت: 127 کیلو تریاک از یک دستگاه خودروی پژو 405 در یک عملیات مشترک پلیسی کشف شد.

به گزارش راک نیوز به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سردار "مهدی انصاری" اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر از یکی از استان های جنوب غربی به شهرستان های استان کهگیلویه و بویراحمد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی گچساران قرار گرفت.

وی گفت:  مأموران انتظامی شهرستان گچساران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و با تعامل و همکاری مأموران انتظامی شهرستان کهگیلویه و پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، تحقیقات خود را برای شناسایی و توقیف خودروی حامل مواد مخدر آغاز کردند.

انصاری افزود: پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی، فنی و تخصصی و انجام ایست و بازرسی در محورهای مواصلاتی شهرستان گچساران، خودروی پژو 405 حامل مواد مخدر را شناسایی و به آن دستور توقف دادند اما راننده با بی توجهی به دستور پلیس به مسیر خود ادامه داد.

وی تصریح کرد: مأموران طی مسافتی در محور مواصلاتی شهرستان گچساران پس از شلیک چند تیر هوایی و سپس به سمت لاستیک خودرو را متوقف کردند.

این مقام انتظامی استان با اشاره به اینکه مأموران در بازرسی از این خودرو 127 کیلو تریاک کشف و ضبط کردند خاطرنشان کرد: در این رابطه راننده دستگیر و به مرجع قضائی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی استان ضمن قدردانی از اقدام به موقع مأموران پلیس کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر تشدید برنامه‌های پیشگیرانه و مقابله‌ای با سوداگران مرگ و باند‌های قاچاق مواد مخدر از عموم مردم خواست هرگونه اطلاعات خود در این خصوص را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام کنند.



تاریخ انتشار : 27 بهمن 1397, 15:43



» اخبار مرتبط:

  • کشف 50 کیلوگرم حشیش در گچساران
  • کشف 213 کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس کهگیلویه و بویراحمد و یزد
  • کشف 6 کیلوگرم تریاک در گچساران
  • کشف 9 کیلو و 900گرم تریاک از خودروی سمند در گچساران
  • 246 کیلوگرم تریاک در گچساران کشف شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود