مشروح اخبار


» فوری / نتایج اولیه انتخابات اتاق بازرگانی در برخی استان ها




انتخابات اتاق بازرگانی ایران بصورت همزمان از صبح امروز در مراکز استانی دارای اتاق با حضور داوطلبین حائز شرایط رای آغاز گردید. به گزارش خبرنگار راک نیوز از مرکز استان فارس؛ رای گیری در ساعت ۱۸ امروز در همه شعبات اخذ رای به جز هرمزگان به پایان رسید. 

به گزارش راک نیوز از مرکز استان فارس ؛ در هفتمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی شیراز 48 نفر کاندیدا با یکدیگر به رقابت پرداختند که در نهایت 15 نفر به عنوان نماینده فعالان اقتصادی فارس معرفی شدند. 
از 15 نفر منتخب این انتخابات، 9 نفر در بخش صنعت و معدن و شش نفر در بخش بازرگانی به اتاق بازرگانی و صنایع و معادن شیراز راه یافتند. 
از مجموع 453 رای، در بخش بازرگانی سهراب شرفی با 231 رای، ابوالفضل شریف 200 رای، محمد علی دیده روشن 156 رای، سید کاظم خاکره 155 رای، عبدالرحمان ارجمندی 147 رای، خسرو فروغان 142 رای به عنوان اعضای جدید این اتاق انتخاب شدند. 
در بخش صنعت و معدن هم عباس ابوقداره با 191 رای، علی اصغر ظریفکار با 173 رای، سید مرتضی سیف زاده با 169 رای، اصغر آقامدنی با 165 رای، لاله زمانی 164 رای ، فریدون فرقانی با 163 رای، محمد صادق حمیدیان با 152 رای، علی محمد ابراهیمی با 152 رای و جمال شیگان با 139 رای حائز بیشترین آرا شدند.


دراستان هرمزگان که درطی ماه های گذشته پرچالش ترین اتاق بازرگانی درایران راتجربه کرده بود پس از تایید صلاحیت رئیس اتاق و ورود مجدد ایشان به کورس انتخابات با حرکت عجیب برخی از مخالفین همراه بود. به گزارش خبرنگار راک نیوز از بندرعباس؛ درحالیکه صبح امروز همه چیز مهیا برگزاری انتخابات همزمان با سراسر کشور بوده اما مخالفین باحضور در محل برگزاری انتخابات با گِل گرفتن دراتاق مانع از برگزاری انتخابات شدند . گفته می شود دراین استان انتخابات لغو و احتمالا هفته آینده برگزار خواهد شد. تازه ترین شنیده ها حاکیست ترکیب فعلی اتاق بازرگانی در کهگیلویه و بویراحمد نیز با کمترین تغییر و جابجایی ۴نفر سایرین با کسب بیشترین آرا به کار خود ادامه خواهند داد. با انتشار نتیجه نهایی انتخابات از طریق اتاق بازرگانی ایران در همین رسانه اطلاع رسانی صورت می پذیرد.



تاریخ انتشار : 11 اسفند 1397, 16:37



» اخبار مرتبط:

  • تغییرات در اتاق بازرگانی شیراز/ پایان ریاست خسرو فروغان
  • بازگشت رئیس اتاق بازرگانی بندرعباس به رقابت انتخاباتی ؛ مهر ابطال برآن همه شایعه ها
  • نتیجه انتخابات اتاق بازرگانی کهگیلویه وبویراحمد اعلام شد+اسامی
  • نتایج انتخابات اتاق بازرگانی شیراز اعلام شد
  • تایید صلاحیت کاندیدای انتخابات اتاق بازرگانی کهگیلویه وبویراحمد +اسامی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟